I have killed my bugbear

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18900
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

I have killed my bugbear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 11:53

Jeetje man, afgelopen vrijdagmiddag..hele computer vastgelopen, Norton Antivirus niet meer te starten en de e-mail deed het al helemaal niet meer. Dat is niet zo mooi voor een bedrijfscomputer...de orders moeten immers wel binnen kunnen komen!

Vrijdagmiddag stond het in de krant, en het was op het journaal. Na het lezen en aanhoren van de symptomen wist ik het zeker, ook wij waren getroffen door Bugbear! Boos!
Vanmorgen op Symantec.nl toch maar een bestrijdingsmiddeltje gedownload, en afgedraaid. En weg was het weer. Ging achteraf gezien wel heel eenvoudig. computer werkte na pakweg een halfuur weer als vanouds. Dus ik de emails van de afgelopen dagen ophalen, en ja hoor...wat denkt je...
Meteen weer 6, wel 6!, nieuwe berichten die virus bevatten. Uit voorzorg heb ik meteen weer de hele computer laten nakijken door Doktor Norton.
Maar ik ben weer dame en meesteres over deze computer, ik kan jullie met trots melden: I have killed my bugbear! }>
Stomme rotvirussen...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cerosa, estell__, Gee, goesju, laura22, Paardjes83, Sica, WendyShet en 196 bezoekers