autocrash

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

autocrash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 16:35

hallo

2 weken terug ofzo heeft mijn broer een crash gehad met de auto van de zaak (spare ribs koeriersbedrijf), het regende toen behoorlijk in Breda en hij reed met 50 km per uur (ja te hard voor daar) door een bocht. Hij vloog toen uit de bocht... Hij ramde daarbij een auto met twee wat oudere mensen erin op de andere rijstrook. Het eerste wat mn broer deed is naar die andere mensen rennen. Die mensen waren alleen behoorlijk geschrokken en mn broer had een hersenschudding en een auto die total loss was... De artsen zeiden dat ie geluk heeft gehad, hij had net zo goed dood kunnen zijn... Het scheelde ook niet veel of de ruit was eruit geknald! Later bleek ook dat er een spijker in een achterband zat... De auto was dus niet van mn broer zelf:

[img]http://80.84.243.99/_fotos/screensize/auto(1).jpg[/img]


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 17:49

Jeetje, dat is schrikken.... je broer heeft echt alle geluk van de wereld gehad...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Eskimo, Ipsiedipsie, Jara, Mo_86, OmgiliBot, Schuur_, Traiectum, ViveChopin07, xRoossie95 en 144 bezoekers