Piercing mensen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Piercing mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-02 17:30

Naar aanleiding van het berichtje over piercings heb ik een vraag:
Ik wil graag een navelpiercing laten zetten, maar hoe gaat zoiets in z'n werk? Deed het erg ppijn met zetten? en hoe ging het met paardrijden de dag er na? Ik heb zo'n idee van, ik plak er een grote pleister/gaasje erop. Maar omdat die paardrijbroeken allemaal tot je navel of hoger zitten (tenminste die ik heb) hoe deden jullie dat?

gr.Suzanne

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Re: Piercing mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 18:09

Suzanne vd schreef:
Naar aanleiding van het berichtje over piercings heb ik een vraag:
Ik wil graag een navelpiercing laten zetten, maar hoe gaat zoiets in z'n werk? Deed het erg ppijn met zetten? en hoe ging het met paardrijden de dag er na? Ik heb zo'n idee van, ik plak er een grote pleister/gaasje erop. Maar omdat die paardrijbroeken allemaal tot je navel of hoger zitten (tenminste die ik heb) hoe deden jullie dat?

gr.Suzanne

Heej,je krijgt eerst een hele uitleg over hoe en wat, dan moet je gaan liggen krijg je een klem en dan zittie er alweer in! Het gaat zo vreselijk snel!! Oja en hij kijkt nog of je wel een goede navel hebt voor een piercing!Ik heb helemaal geen pijn gehad Lachen
paardrijden gaat prima,alleen me nieuwste rijbroek euro-star zit nogal hoog en blijft dus wel eens aan me balletje hangen maar dan moet je um gewoon iets onder je navel doen...of ik trek eerst een truitje aan en stop die in me broek en dan me trui eroverheen
Niet een gaasje erop doen dan krijgt het geen lucht alleen de eerste dag zit er ff een gaasje op

Oja ik heb um al bijna 3 jaar

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 18:24

Ten eerste zijn hier al 100 topic's over geweest Lachen Even de zoekfunctie gebruiken en je krijgt een hele hoop piercingtopics.

Ik heb er zelf ook 1. Heb hem nu bijna 2 jaar.

Toen ik daar kwam kreeg ik eerst uitleg over wat wel en niet mocht en over de verzorging en genezing.
Daarna mocht ik gaan liggen en zette hij een tang om je navelvelletje, om het zo maar te noemen.
Daarna steekt hij zijn naald erdoorheen en daarachteraan het ringetje.
Ik vond het niet pijn doen. De tang voelde je zelfs meer dan de prik.

Ik verzorgde mijn piercing in het begin 3 maal per dag er daarna 2. Nooit ontstoken geweest. Met unicura zeep, wat ze me ook aanraadde.

Ik heb veel lage broeken dus die heb ik gedragen. Ik heb er dus nooit problemen mee gehad want na een weekje of 2 was de pijn weg van iets ertegenaan.
Een vriendin liet haar gulp en knoop gewoon los zodat de piercing vrij zat. Ook een optie dus..

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 21:27

Nee hoor is het is echt niet erg pijnlijk ofzo, oorbel laten schieten is net zoiets. Ik heb trouwens geen verdoving gekregen, en nergens last van gehad.
Als je het echt eng vind, kun je bij je huisarts (of misschien zelfs wel in de apotheek, weet ik niet) een zalfje krijgen dat verdoofd, dan voel je echt niets meer.... Dat hebben ze bij mij gebruikt om littekens weg te werken, ze hebben gewoon een mes in mijn arm gezet en ik heb echt niets gevoeld!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 22:01

Zo jeetje het is echt piercing tijd ofzo Lachen je zal al je vrage nu echt wel met zoekfuctie vinden!