Overzetten KPN-prepaid naar KPN-abonnement

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Overzetten KPN-prepaid naar KPN-abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-02 13:24

Ik heb zaterdag bij Belcompany een nieuwe telefoon gekocht (althans, nog niet helemaal; heb nog niet betaald Knipoog ) en ik besloot om van KPN-prepaid naar KPN-abonnement over te stappen, met nummer behoud. De verkoper meldde in eerste instantie dat het anderhalf uur zou gaan duren, daarna kon ik de telefoon (op voorraad daar) ophalen en was alles bij KPN geregeld. Even later (nog steeds in de winkel) meldde de verkoper dat het misschien toch niet helemaal ging lukken diezelfde dag, en dat ik misschien een dag of twee zou moeten wachten. Nog steeds geen probleem hoor, vind het prima om even te wachten. Gister belde ik even met Belcompany omdat ik nog niets van ze gehoord had, en toch wel nieuwsgierig was hoe het ervoor stond. De verkoper meldde nu dat er wat achterstand was, en dat er aan gewerkt werd.

Inmiddels zijn we een dag later, en heb nog steeds niets gehoord. Ik ben dan ook wel een beetje ongeduldig.....

Maar goed, is er iemand die me kan vertellen hoe lang het normaal gesproken duurt als je overstapt van KPN prepaid naar KPN abonnement met nummerbehoud?

Nog een vraag; toen ik zaterdag bij Belcompany was, kostte mijn nieuwe GSM in combi met het abonnement € 125,--. Nu keek ik op de site, en is deze GSM in combi met het abonnement € 99,--. Ik moet alles nog betalen, maar geldt voor mij nou de € 125,-- of de
€ 99,-- ?

Beetje zeurderig bericht misschien, maar wil gewoon errug graag aan de slag met mijn nieuwe toestelletje!!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 13:32

Gewoon 99 euro betalen. Het is hun eigen schuld.