Weet geen raad met mijn tijd !

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

emilieke

Weet geen raad met mijn tijd !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 20:32

Hoi iedereen,
Sinds vorig weekend heeft mijn vriend mij gedumpt na een relatie van 2,5 jaar. Normaal zijn wij elk weekend samen en op woensdagmiddag en 's avonds op msn. Nu dus niet meer. Ik heb het hier echt vreselijk moeilijk mee want hij was echt mijn alles. Overdag ben ik met de paarden bezig en denk ik niet aan hem. Maar als ik dan 'savond in de zetel zit of zoals nu achter de computer zit kan ik niet stoppen met huilen en moet ik constant aan hem denken.
Nu vroeg ik mij af wat jullie doen als jullie in deze situatie zitten en met wat jullie je bezig houden om je gedachten zoveel mogelijk te verzetten.

Ik wil absoluut niet zielig overkomen want ik geef niet gemakkelijk mijn gevoelens bloot. Maar hij is/was mijn allereerste vriendje en heb geen ervaring in het leven na een vriendje.

groetjes Emilieke

Gerbenfroh

Re: Weet geen raad met mijn tijd !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 20:34

Ten eerste; wat lijkt me dat vreselijk, heel veel sterkte...Had ie een reden?

Ten tweede; besteed al je vrije tijd aan dingen die je altijd wil doen en aan vriendinnen. Ga leuke dingen doen met ze, film, gezellige avondjes, op stap, genieten...Ga iets doen wat je altijd wel had willen doen, zoals een fotografiecursus (maar een voorbeeldje Knipoog ) Er is veeeeeel meer in het leven dan een vriendje!

emilieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 20:38

Zijn reden was echt vaag, zijn liefde voor mij is plots over zonder dat er echt een reden voor is geweest.

Eén of andere cursus volgen lijkt me een goed idee, dankje voor de tip.

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 20:44

Ooh wat lijkt me dat erg, ik ben altijd bang dat dat mij ook gebeurd, slaat ook nergens op natuurlijk maar echt veel sterkte dus..

Ja, echt iets waar je je in kunt verdiepen en mee bezig kunt zijn. Lachen

NiBo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:14

Hier heb ik ook een beetje last van, het is nu al een tijdje uit tussen mijn ex en mij en we hadden 3 jaar een relatie.
Vooral in het weekend verveel ik me enorm, probeer nu met veel vriendinnen af te spreken ook al is dat soms lastig omdat ik veel vrienden heb laten vallen toen ik verkering had.
Ik blijf dit topic dus ff in de gaten houden Knipoog

emilieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 21:19

Dit is ook een beetje mijn probleem dat ik door onze relatie veel vriendinnen kwijt ben geraakt omdat hij me naar overal mee wou nemen en geen tijd meer had voor vrienden Ach gut echt stom achteraf bekeken

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:41

Tsja, dat is inderdaad het moeilijke als een relatie eenmaal uitgaat, dan merk je welke vrienden je nog over hebt... Heel hard misschien, maar hier leer je ook weer van om in een volgende relatie je vrienden ook te blijven zien, want die zul je juist hard nodig hebben als het dus uitgaat Lachen

Maar kun je niet proberen om het contact met die vriendinnen weer op te pakken? Aangeven dat je stom bent geweest door hen te laten vallen, en kijken of ze weer contact willen? Hoewel je er wel rekening mee moet houden dat ze dat zullen zien als 'Wanneer ze ons nodig heeft, dan is ze er ineens' dus dan moet je wel blijven investeren in je vriendschap Lachen En ga op zoek naar nieuwe vriendinnen, juist met een nieuwe hobby of iets dergelijks, want die kunnen je de afleiding geven die je nodig hebt Lachen

Bedoel het overigens niet rot en wil je ook niet afkraken hoor Lachen Sterkte, 2,5 jaar is een hele poos en als ie dan geen echte duidelijke reden heeft is het nog lastiger!

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:45

Vooral leuke dingen gaan doen, werkt bij mij goed in ieder geval. Is niet makkelijk hoor, zit soms ook in mijn eentje te sippen. Ik zoek afleiding, in rijden, computer, mijn huisdieren en lekker boeken lezen!

Sterkte, weet hoe het voelt..... net na 11 maanden weer alleen.

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:46

Maar mijn vriendinnen heb ik nooit laten vallen, ging nog steeds met ze weg, zelfs weekendjes!

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:48

Moeilijk is dat he,
Ik zat precies in hetzelfde schuitje,
Na een flinke tijd me zielig gevoeld te hebben ging ik veel naar stal,
Nieuwe vrienden gemaakt,
En nu heb ik het eigenlijk best lekker!
Je bent nooit alleen, veel afspreken,leuke dingen doen,
cursus gaan volgen,gewoon de dingen doen,die je altijd al hebt willen doen!

Sterkte meid!

_Deco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 23:03

Ik had ook na 2 jaar opeens zoveel tijd over!! En ik vind het heerlijk! Ga lekker doen waar je zelf zin in hebt, lang in bad, lekker s avonds ook naar de paarden, lekker stappen, lezen en weet ik het niet al!! Lekker genieten van het leven!! Kom op, je kan het!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:04

Zoals de meeste al zeggen: veel doen. Misschien ook dingen die je ooit leuk hebt gevonden maar al lang niet meer hebt gedaan (omdat je een vriend had).
Ik zou ook proberen toch contact te zoeken met "oude vrienden'', ik ken de situatie niet.. Maar als het contact gewoon verminderd is en het zijn nog wel vrienden kun je denk ik wel op hen "terug vallen".
En inderdaad veel leuke dingen doen, lekker lang bij de paarden rond hangen, met stalmaatjes kletsen en / of helpen..
Shoppen, stadden, uitgaan. Iig wel veel tussen de mensen komen zu ik je aanraden.
En moeilijk momenten als je alleen bent, die blijven er vast, maar ook deze gaan voorbij !

emilieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 20:42

Dank jullie voor de reacties hier heb ik echt veel aan.
Ik ga vol goede moed beginnen met vrijheidsdressuur bij mijn shetje. Heb dit al een tijdje willen doen maar nooit de tijd voor gehad.

_Deco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 09:50

Super!! Veel succes!

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 11:22

Ook mijn relatie is sinds een aantal maanden uit na een relatie van iets meer als 2 jaar.
Gewoon dingen doen die je eerst niet deed. Afleiding zoeken.
Ik heb zelf een paard gekocht *troost* haha.. Haha!
Veel plezier met je Shet!!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 13:15

Ik weet precies hoe het kan zijn. Ook mijn relatie ging over en je moet je tijd opnieuw indelen, nieuwe plannen maken etc.

De eerste paar weken ging het erg moeilijk. Nu heb ik eigenlijk een beetje tijd te kort als ik bedenk wat ik allemaal nog wil op een dag Haha!
Ik ben een extra dagen gaan sporten, heb weer een bijrijpaardje, doe leuke dingen en vooral geen dingen waar ik negatieve energie van krijg (scheelt de helft!). Ik trek mijn eigen plannen weer.

Het is niet makkelijk, maar iedereen kan het en het heeft gewoon even tijd nodig.
Niemand verwacht van je dat je binnen nu en morgen weer de oude bent, neem je tijd en je zult vanzelf merken dat je je rust vindt en weer leuke dingen gaat ondernemen!

Sterkte en veel succes!