lekker lastig dit...wat te doen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
l0veevi schreef:Tussen mijn vriend&ik gaat het de laatste tijd niet echt goed. We hebben niet veel ruzie ofzo, maar ik krijg meer het gevoel alsof hij mijn maatje wordt. Die gevoelens die er in het begin waren als ik tegen hem aanzat of hem kusde zijn eigenlijk helemaal weg, ik begin hem als iemand te bezien waarmee ik veel lol mee kan hebben en waar ik alles tegen kan zeggen etc. maar ik ben gewoon niet verliefd. Maar ik KAN het gewoon niet uitmaken, ik snap er niets van, soms ben ik klaar om het te doen maar krijg ik het er gewoon niet uit, ik weet niet waar ik bang voor ben maar ik durf het echt niet. Nu beginnen mensen te zeggen, zorg gewoon dt hij het uitmaakt maat zoiets zou ik nooit willen doen. want pijn wil ik hem niet doen.
lekker lastig dit...wat te doen?
verography schreef:kijk en als de intimiteit echt weg is dan slaat het over in maatje i.p.v. houden van. Als je echt van ieamnd houd voelt het als je maatje waar je alles mee kan doen maar ook gewoon je intimiteit mee kan delen (sjonge jonge, hoe kom ik toch aan deze kennis??? Ben pas 17)
verography schreef:waarom quote je mij? Ik zeg juist dat als je geen intimiteit met elkaar meer wilt/kan delen de TS het beter uit kan maken. Maar als dit wel het geval is, is het dan gewoon niet omgeslagen naar houden van, en dat ze daar aan moet wennen?
nightlover schreef:verography schreef:waarom quote je mij? Ik zeg juist dat als je geen intimiteit met elkaar meer wilt/kan delen de TS het beter uit kan maken. Maar als dit wel het geval is, is het dan gewoon niet omgeslagen naar houden van, en dat ze daar aan moet wennen?
Daarom Quote ik je ook !
Vind dat je helemaal gelijk hebt :
Voegde er alleen nog iets aan toe
Snapt u ....
Lientje schreef:Ik begrijp je, mijn situatie is wel iets anders, ik en mijn vriend kunnen niet meer met elkaar samen leven en ook niet zonder elkaar samen leven. Pfff en toch niet kunnen uitmaken, begrijp je volkomen, maar gelukkiger word je er niet van hoor