Jaloerse ex-vriendin!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

blowdiene

Jaloerse ex-vriendin!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 00:06

hallo,

Ik moet even mijn verhaal kwijt. Ik ken sinds 3 maanden (misschien meer) een leuke jongen, maar eerst had hij nog een vriendin dat was eerst uitgegaan en toen weer aan gegaan, maar in die tussentijd dat het uit was tussen hun(3/4 weken) is hij met een ander meisje het bed in gedoken. Nou had ik afgelopen zaterdag met hem gezoend(het is al 3 weken uit) en toen heeft hij zondag weer met zijn ex gezoend! en dan vind hij het raar dat ik raar tegen hem doe.
ik kan hem op de een of andere manier niet uit mijn hoofd krijgen, maar sinds het uit is met die jongen en zijn ex bedreigt die ex mij. ze wil me al 5 keer klappen geven en ze scheld me voor vreselijke dingen uit. eigenlijk is ze me een beetje aan het stalken en ik kan haar echt niet uitstaan! maar wat raar is is dat ze mijn vriendin was toen ze nog met die jongen had!
mijn zus zegt dat ik niet meer met hem moet praten enz. maar dat kan ik niet! ik vind hem lief, maar heb al van verscheidene mensen gehoord dat hij een vieze player is.

ik moet nog even wat erbij zeggen dat meisje is 14 die jongen is 18 en ik ben 17. is het dan zo gek dat die jongen voor mij kiest?
maar op dit moment ben ik het wel een beetje aan het verkloten, omdat ik nog wel boos en teleurgesteld op hem ben over het zoenen met zijn ex!

wat vinden jullie dat ik moet? hem dumpen en een andere jongen zoeken of wachten tot die op mijn pad komt of helemaal voor hem gaan en hem het gevoel geven dat hij 2 meisje kan krijgen?

en ohja nog 1 ding:
donderdagavond was ik dus in de kroeg met een vriendin en toen waren hun twee er ook. kwam die jongen naar mij toe om met mij en mijn vriendin te praten, maar zodra hij ook maar even bij mij stond ging ze meteen vlak naast hem zitten en om zijn nek hangen enz.!

en ohja het laatste Vork ik beloof het:
soms dan lijkt het echt alsof hij echt om me geeft en mij leuker vind dan danielle, maar dan heb je weer van die momenten dat het echt lijkt alsof hij me niet meer wil!

wat moet ik doen? HELP!

edit: spelfouten
Laatst bijgewerkt door blowdiene op 19-05-07 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Babeth

Re: Jaloerse ex-vriendin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:08

Vergeet hem. Klinkt heel makkelijk, maar is het beste advies dat ik je geven kan. Lachen

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:10

ik zeg: baaibaaizwaaizwaai Doei, doei de mazzel, toedels, doeidoei, laterz en de ballen.. zegt genoeg denk ik.

Lekker laten gaan.. ik kots zulke jongens echt uit.
Hij zit gewoon met gevoelens te spelen hierzo.
Het lijkt alsof hij jullie gewoon om hem wil zien vechten.. Misselijk kansloos

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:12

Forget him..

Echt je bent wel meer waard dan z'n ettertje!
Ik weet zeker dat je als je hem over 2 jaar ziet je van hem walgt!
En stel je duikt het bed met hem in.. dan walg je over een paar jaar ook van jezelf als je daar aan terug denkt.
Als hij jou echt leuk vind komt hij vanzelf wel achter je aan.
Doet hij dat niet dan vind hij je niet leuk genoeg of ben je niet een makkelijk meisje wat zomaar plat gaat en dat is iets om trots op te zijn!

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 00:14

@daantjuhhh- die ex van hem gaat wel plat voor hem en kruipt voor hem in het stof

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 00:15

ik wou dat het zo makkelijk was om hem zo snel te ergeten, maar dan is ie weer op msn of smst hij me weer...

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:16

wat jij dus niet gaat doen.. geloof me, op een gegeven moment word hij haar ook zat. Denk je eens in als jij een relatie hebt met iemand die je steeds in de nek zit en wil weten wat je doet zodra je een minuutje niets van je laat horen.. daar word je echt zat van.. hij dus ook. In die twee zit geen toekomst
Laat hem maar wat moeite voor jou doen als hij jou wil.
Andersom zou ik er niet aan beginnen
Laatst bijgewerkt door hallow op 19-05-07 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:17

Citaat:
ik moet nog even wat erbij zeggen dat meisje is 14 die jongen is 18 en ik ben 17. is het dan zo gek dat die jongen voor mij kiest?
maar op dit moment ben ik het wel een beetje aan het verkloten, omdat ik nog wel boos en teleurgesteld op hem ben over het zoenen met zijn ex!

Waar in dit verhaal zie je dat hij voor jou kiest?
Zo logisch komt het bij mij allemaal niet over.Hij zoent nog met zijn ex, gaat nog uit met zijn ex, laat zijn ex nog om zijn nek hangen, als die jongen echt geintresseerd was in jou zou dit niet voorkomen hoor.

Maar eht is natuurlijk hardstikke logisch dat jij niet boos en teleurgesteld mag zijn omdat hij zoent met zijn ex, daar verkloot je het echt mee...of verkloot hij het nou omdat hij zoent met zijn ex?

En hardstikke lief?
In je dromen misschien.

Dus een 100% nee en dat je het zelf niet eens ziet....als een jongen mij leuk vindt heeft hij maar het resppect te tonen zijn ex van zich af te houden.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:19

blowdiene schreef:
@daantjuhhh- die ex van hem gaat wel plat voor hem en kruipt voor hem in het stof

Citaat:
ik wou dat het zo makkelijk was om hem zo snel te ergeten, maar dan is ie weer op msn of smst hij me weer...

Je gaat dan (nog) niet plat voor hem en kruipt niet voor hem, maar je bent net zo makkelijk over te halen als zijn ex, een smsje of msngesprek en het wordt alweer moeilijk te weerstaan.

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 00:23

ja je hebt helemaal gelijk, maar ik krijg nu tegenwoordig ook van die jaloersmaak smsjes van die ex van hem waar ik dubbel van lig...en hij zegt dat hij het niet leuk vind dat gekut met ons twee... maarjah

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 00:25

Sily schreef:
blowdiene schreef:

Citaat:

Je gaat dan (nog) niet plat voor hem en kruipt niet voor hem, maar je bent net zo makkelijk over te halen als zijn ex, een smsje of msngesprek en het wordt alweer moeilijk te weerstaan.

bedoel je nou eigenlijk dat ik niet meer moet smsen en praten met hem?

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:29

Als hij het niet zo leuk vind waarom eindigt hij het dan niet?
Die ex moet je gewoon lekker laten voor wat ze is.
Als jij met hem wil smsen of bellen doe je dat.. maar probeer eerst het ex probleem op te lossen..

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:32

Nou die jongen heeft het ook makkelijk, gaat van de een naar de ander en jullie staan beide voor hem klaar. En ondertussen klaagt hij dat hij het gedoe tussen jullie zo vervelend vindt. Hijzelf is de oorzaak van dat het ex-probleem en hij zou het op moeten lossen. Hoe charmant hij soms ook op je over kan komen, deze jongen is foute boel.
Misschien wat hard opgeschreven, maar bescherm jezelf tegen dit soort types. Een jongen hoort helemaal voor je te gaan.

Ik denk dat Sily dat inderdaad bedoelt.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:32

Ik zou serieus nokken met al het contact.
Kijk eerst maar eens of hij uit zichzelf naar jou toe komt.
doet hij dat dan zeg je (eis je) dat hij geen contact heeft met zijn exxen (in de zin van zoenen of flirten) wil hij daar niet aan mee werken of twijfeld hij nok je voor goed af!

Tenminste dat zou ik doen.

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 00:36

daantjuhhh schreef:
doet hij dat dan zeg je (eis je) dat hij geen contact heeft met zijn exxen (in de zin van zoenen of flirten) wil hij daar niet aan mee werken of twijfeld hij nok je voor goed af!

dat zei mijn zus ook al, maar op de een of andere manier kan ik het niet over mijn hart verkrijgen! ik ben volgens mij te lief Verdrietig

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:36

het lijkt me nogal vanzelfsprekend dat hij geen fysiek of intiem bedoelde contact met andere meiden heeft als hij jou leuk vind.. hij gaat voor je of hij gaat het niet.. 1 van de 2

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:37

ja of te verliefd.. maar weet wat goed voor je is meis Knipoog

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 00:38

dat kan ook ja Lachen

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:40

Nee.. die jongen is geen stuiver waard.. beetje denken dat hij elk meisje kan versieren. Niet meer smsen, praten, oogcontact maken of iets. Van dit soort gedoe ga je niet vrolijker worden.
Geen hand vol maar een land vol Knipoog

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:41

blowdiene schreef:
daantjuhhh schreef:

dat zei mijn zus ook al, maar op de een of andere manier kan ik het niet over mijn hart verkrijgen! ik ben volgens mij te lief Verdrietig

Geloof mij, je zus heeft volkomen gelijk.
Geen enkele jongen is die zo doet is het ook maar waard om aangekeken te worden.
Die jongen moet eerst respect verdienen.

Zolang hij zo doet nergeer je hem, hoe moeilijk dat ok is.
Over 2 jaar (waarsschijnlijk nog veel eerder) zul je je zus dankbaar zijn voor dat advies.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:42

je moet niet achtr hem an lopen.. als hij jouw echt leuk vindt en jij laat iks van ej horen komt hijvanzelff... maar ik walg ook van dit soort jongens die een spelletje spelen!!

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 00:43

ja dat denk ik ook, maar het zal wel heeel moeilijk worden.
dan komt ie op msn en zegt ie:

eejj lekker ding Tong uitsteken

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:44

Ik heb het idee dat hij een jongen is die je analiseert en je precies op je zwakke punten weet te raken.
Liefde duikt nog wel heel vaak op hoor Knipoog vind je echt dat hij je tijd waard is? Zoja, dan kun je er maar op 1 manier achter komen hoe hij is heh Knipoog Het kan de liefste jongen van de wereld zijn.. maar zo doet hij zich niet voor

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 00:48

tjah.. ikzelf vind hem het niet waard en ik heb al tig malen tegen mezelf gezegt dat ik hem moet laten barsten, maar het lukt niet!

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:50

opslag verliefd geworden heh? Knipoog Zet de dingen eens op een rijtje.. hoe de situatie is en wat je kan verwachten.
Hoe hij op jou reageerd e.d.. toont hij daarwerkelijk interesse of geniet hij van de aandacht? zulk soort dingen.
Is hij echt vriendjesmateriaal?

Ik denk het persoonlijk niet..