Ik moet even mijn verhaal kwijt. Ik ken sinds 3 maanden (misschien meer) een leuke jongen, maar eerst had hij nog een vriendin dat was eerst uitgegaan en toen weer aan gegaan, maar in die tussentijd dat het uit was tussen hun(3/4 weken) is hij met een ander meisje het bed in gedoken. Nou had ik afgelopen zaterdag met hem gezoend(het is al 3 weken uit) en toen heeft hij zondag weer met zijn ex gezoend! en dan vind hij het raar dat ik raar tegen hem doe.
ik kan hem op de een of andere manier niet uit mijn hoofd krijgen, maar sinds het uit is met die jongen en zijn ex bedreigt die ex mij. ze wil me al 5 keer klappen geven en ze scheld me voor vreselijke dingen uit. eigenlijk is ze me een beetje aan het stalken en ik kan haar echt niet uitstaan! maar wat raar is is dat ze mijn vriendin was toen ze nog met die jongen had!
mijn zus zegt dat ik niet meer met hem moet praten enz. maar dat kan ik niet! ik vind hem lief, maar heb al van verscheidene mensen gehoord dat hij een vieze player is.
ik moet nog even wat erbij zeggen dat meisje is 14 die jongen is 18 en ik ben 17. is het dan zo gek dat die jongen voor mij kiest?
maar op dit moment ben ik het wel een beetje aan het verkloten, omdat ik nog wel boos en teleurgesteld op hem ben over het zoenen met zijn ex!
wat vinden jullie dat ik moet? hem dumpen en een andere jongen zoeken of wachten tot die op mijn pad komt of helemaal voor hem gaan en hem het gevoel geven dat hij 2 meisje kan krijgen?
en ohja nog 1 ding:
donderdagavond was ik dus in de kroeg met een vriendin en toen waren hun twee er ook. kwam die jongen naar mij toe om met mij en mijn vriendin te praten, maar zodra hij ook maar even bij mij stond ging ze meteen vlak naast hem zitten en om zijn nek hangen enz.!
en ohja het laatste

soms dan lijkt het echt alsof hij echt om me geeft en mij leuker vind dan danielle, maar dan heb je weer van die momenten dat het echt lijkt alsof hij me niet meer wil!
wat moet ik doen? HELP!
edit: spelfouten