3 Ongelukken bijna op 1 weg.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Honesty

3 Ongelukken bijna op 1 weg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 18:57

Ik dacht vandaag lekker gaan buitenrijden, uiteraard met mijn vader en me paard. Knipoog
Ging allemaal goed tot dat ik weer terug naar stal wou.
Eerst kwam er een hond in de staart van me paard hangen, me paard natuurlijk een schop gegeven, want ja, dat zou ik ook doen als paard zijnde. Hond maakt een salto achterover maar heeft er voor de rest niets aan over gehouden. Ah fijn, dat gehad volgende.

Er kwam een debiel aanscheuren in een groene volvo 440, ja voor de mensen die hier omgeving Dordrecht nog meer last van heeft gehad! Verdrietig

Mijn vader maakte een gebaar van, 'Mannetje, eventjes wat dimmen met die bak van je voor dat paard.' Maakt die achterlijke gast gewoon een schijnbeweging naar mijn vader, mijn vader in de berm gesprongen, of hij had er recht op gezeten. Mijn vader stond echt met een mond vol tanden te kijken. Hij kwam terug die gast in die Groene volvo 440 maar: Mijn vader had de foto-camera mee, dus had zijn auto gefotografeerd, maar met enig geluk, ook een stuk van zijn hoofd. Lachen
Dus naar het politie bureau gegaan, aangifte gedaan, en ze gaan een gesprek met hem aan. Verder horen we nog hoe of wat. Dat eindelijk gehad volgende!

Er kwam een vuilnis wagen aan van Netwerk, remde keurig af, ik was al afgestapt, voor het geval dat ze schrok. Nou hij remde (zoals ik al zei) keurig netjes af, tot dat hij op zekere hoogte was van mijn paard, keihard gaan scheuren, paard schrik natuurlijk van zo'n debiel. En springt (gelukkig) bijna voor die vrachtwagen, en dan ook niet remmen he! Gelukkig had ik d'r half onder controle zodat ze niet verder kon. Maar ging ze steigeren. Ik was helemaal eventjes van de wereld, want ik schrok als een wezeloos! Ik riep nog keihard: 'KLOOTZAK!' Tsjah, wat moet je dan? Bloos Ik was in huilen uitgebarst, en stond te trillen op m'n benen! Verdrietig

Gelukkig is het allemaal goed afgelopen, maar het scheelde met me vader maar een 30 CM, en met me paard halve meter.

Sorry voor mijn lange verhaal, maar het moest er eventjes uit! Huilen
Laatst bijgewerkt door Honesty op 18-05-07 19:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Dobel

Re: 3 Ongelukken bijna op 1weg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 18:58

wow wat een pech..

Honesty

Re: 3 Ongelukken bijna op 1weg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 19:00

Nelleke1 schreef:
wow wat een pech..

Kan je wel zeggen ja!

anniek_uc

Re: 3 Ongelukken bijna op 1 weg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 19:02

jammer dat het dan de hele weg goed gaat en op de terug weg nu weer zo vervelend. Die man in die volvo is echt associaal!
Hopelijk gebeurt het niet weer. Lachen

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 19:03

Je kunt beter gewoon blijven zitten als er wat 'engs' aan komt, anders wek je, iedere keer als je afstapt, de indruk dat er wat engs aan komt.
Jullie hadden niet echt mazzel nee, hopelijk gaat het de volgende keer beter Knipoog.

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 19:03

Zo dan heb je heel erg pech!
En een nare dag (waarschijnlijk..) Lachen

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 19:05

wow dan denk je ook even een rustig buitenritje te maken
ik hoop dat die man in die groene volvo een flinke boete krijgt!

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 19:06

Ja, ik was op het grasveld rijden, niets aan de hand ect.
Maar die terug weg! Verdrietig
Bedankt voor jullie berichten! Lachen

*Edit: Ik hoop het ook dat die een vette boete krijgt! Knipoog

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 19:35

Wow dat is pech hebben zeg, helaas weet ik er alles van van die idiooten die alles behalve rekening met je houden Boos!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 19:54

Pff is idd pech hebben, snap dat je er erg van geschrokken bent. Idd als tip, blijf zitten, evt je vader vast laten houden. Op een paard heb je soms meer te vertellen als er langs, zeker als ze gaan stijgeren.
Helaas is het bij mij zo'n beetje elke dag raak. Niemand lijkt rekening met paarden te houden. Ben ontzettend blij dat de mijne zo koel in dr hoofd is. En die hond... ook zo'n ontzettende ergernis, snap niet dat mensen die niet aan de lijn kunnen houden Lips are sealed

GingerMorgan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 20:12

zo wordt buitenrijden er niet leuker op!!!

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 20:16

Jeetje, dat is niet mis zeg.. Alles in 1x..

Volgende keer kan je er inderdaad op blijven zitten, en nu je vader er bij was hem je paard vast laten houden. Als je paard dan aan de kletter gaat zit jij er nog op, en kan je hem nog terug nemen. Als je dr naast staat en hij gaat aan de kletter moet je hem wel los laten. En dan ben je hem kwijt..

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 10:41

Als ik mijn paard vasthou, dan gaat ze nooit aan de kletter zo is zij nou eenmaal. Maar als ik erop zit wel, helaas. Lachen
Bedankt voor jullie lieve reacties. Het buitenrijden is zo inderdaad niet meer leuk!