New York memories met happy end

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

New York memories met happy end

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-02 22:42

Kom net thuis van een etentje bij een vriendin. Deze bewuste vriendin (M.) zat vorig jaar op 11 september met haar vriend in New York. Ze zouden die ochtend naar het WTC gaan, maar besloten toch uit te slapen... zie [AM] vriendin met beschermengeltje

Inmiddels is ze in het bezit van het Volkskrant gedenkboek New York, 09/11 en daar zat ik vanavond zo eens doorheen te bladeren. Had echt moeite m'n ogen droog te houden, heel ingrijpend om al die foto's zo achter elkaar in boekvorm te zien met het dag-tot-dag-verslag van een Nederlandse correspondente er tussendoor.

En net toen ik bij de laatste pagina's was gekomen - een New York by night-foto mèt Twin Towers - en bedacht dat zij enorm veel geluk hadden gehad, begon M. te vertellen over het afgelopen weekend. Op 21 september kenden zij en haar vriend elkaar 10 jaar, hij heeft haar toen meegenomen naar de Loosdrechtse plassen (waar ze elkaar hebben leren kennen) en daar heeft hij haar heel romantisch ten huwelijk gevraagd. Lovers

Een happy end (of eigenlijk vervolg) dus, en volgend jaar een feestje! Weet niet of het echt interessant voor jullie is, maar ik moest het gewoon even kwijt. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 23:03

mijn zoon belde 11-9-01 om 19.30 nederlandse tijd. Hij woont en werkt in Boston, maar was op 10 sept naar NY gegaan om te soliciteren. 's ochtends stond hij op de bus te wachten 4 straten van het WTC en zag opeens die vlammen en allemaal mensen naar beneden springen. Vreselijk om dan niet bij je kind te kunnen zijn. Afgelopen week zijn we samen op vakantie geweest, hij heeft nog steeds nachtmerries van die beelden.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 07:50

Ik heb het boek ook, maar het heeft me maanden gekost om het goed te kunnen lezen en bekijken. Er staat een foto in van brandweermannen in uniform, echt van die grote stoere kerels, die huilen als een baby. Erg aangrijpend.

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 15:03

Ik heb overal Kippenvel. Er zijn zo veel aangrijpende verhalen te vertellen over 11 September. De ene loopt wel goed af, de andere niet. Gelukkig die van je vriendin wel!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 15:08

Ik heb er foto's van, echte, ik wil er niet meer aan denken, het was héél erg, die paniek bij de mensen sneed echt door je als een mes. Sommigen waren als verlamd ... Gewoon wegwezen, maar toch willen blijven kijken, foto's nemen, die mensen, de vrees, een jonge aziatische die zo 'r babykar aan de kant gooide en met 'r kindje ging rennen ...

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aisie, Cerosa, Gaby, Galaika, heidy_wilco, judithM, Saskiaa_, SemrushBot, sofieiets, spookyskippy, Zoolgangster en 58 bezoekers