Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Wallie schreef:nu weet ik dat er in alkmaar heel veel loverboys zijn.. maare dit was toch echt geen werk van een loverboy..
Randy01 schreef:Ik ben blij dat er dames zijn die dit beroep willen uitoefenen (de gedwongen vrouwen daar gelaten); de verkrachtingen zouden niet te overzien zijn! Ik zou het zelf niet kunnen, elke vent maar over je heen te moeten laten gaan, bleh...
Ik heb heeeeel veel respect voor deze dames en ik ben blij dat ze er zijn!
SplashIsLief schreef:Maar ik snap ook niet hoe mannen daarvan kunnen genieten sorry
casperrr schreef:sjees wat erg zeg...
Ben nog nooit van mijn hele leven over de wallen gelopen en weet niet of ik het van plan ben ook...
Chiqa schreef:SplashIsLief schreef:Maar ik snap ook niet hoe mannen daarvan kunnen genieten sorry
Daar moet je ook een man voor zijn om dat te snappen...
arno8 schreef:Als je eroverheen loopt moet je eens vlak achter zo'n man met pak gaan lopen en dan zeggen 'Pappa??'
arno8 schreef:Of je wil of niet, je komt er een keer per ongeluk terecht.
arno8 schreef:casperrr schreef:sjees wat erg zeg...
Ben nog nooit van mijn hele leven over de wallen gelopen en weet niet of ik het van plan ben ook...
In Alkmaar zit ie vlak achter de winkelstraat. Of je wil of niet, je komt er een keer per ongeluk terecht.
Daar vlakbij zit een parkeergarage die 24.7 open is. Goh waarom zou dat zijn![]()
![]()
Als je eroverheen loopt moet je eens vlak achter zo'n man met pak gaan lopen en dan zeggen 'Pappa??'
SONY schreef:In Groningen hetzelfde verhaal..ook allemaal buitenlandse meisjes, Iranezen,Turkse,Bulgaren etc... en inderdaad heel jong allemaal..