Lezen van 'Forumzaken'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Lezen van 'Forumzaken'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 15:03

Het lijkt er op dat Forumzaken maar relatief slecht gelezen wordt, dat is niet echt handig omdat daar ook regelmatig meldingen staan m.b.t. tot belangrijke wijzigingen, onderhoud of storingen.

Ik denk dat de meeste mensen FZ niet lezen omdat 80% van de berichten bestaat uit dingen als 'hoe plaats ik een foto' en 'bladiebla doet het niet'. Daarom zullen belangrijke mededelingen vanaf nu een tijdje als 'Sticky' bovenaan dat forum staan.

Zorg dus dat je regelmatig (zeker 2x per week, liefst iedere dag) even kijkt of er nog spannende dingen op FZ staan zodat je niet ineens een dag zonder Bokt zit omdat we wat onderhoud geplanned hebben Haha!

Thanks.
Laatst bijgewerkt door BartVB op 30-09-02 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 16:51

ga meteen die beschrijvingen weg halen... ken ze nu wel uit me hoofd!
slim idee!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 17:33

Het is wel een goed idee, maar ik vind het gewoon een snurk Gaaaap forum, sorry. Ik kijk daar wel als ik iets wil weten, maar om nou elke dag er te kijken... Scheve mond Lachen

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 18:13

Manon, als je alleen de koppen snelt, hoeft het je niet meer dan 1 minuut te kosten. Als er dan een belangrijke mededeling staat, dan zie je dat meteen. Zo hoef je dus niet de saaie topics te lezen die gaan over "waar kan ik mijn foto's uploaden?' en krijg je toch de belangrijke zaken mee. Misschien een idee?