fotograaf zoekt pizzeria of broodjeszaak

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

fotograaf zoekt pizzeria of broodjeszaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-02 19:13

Mijn vriend moet voor zijn examen van de fotovakschool onder andere een zwartwit reportage maken. Vooraf krijgen ze mogelijke onderwerpen (twee verschillende typen bedrijven die de foto's gaan opnemen in hun brochure) die ze kunnen voorbereiden. Ze kunnen dan voor beide onderwerpen locaties uitzoeken, kennis maken, alvast een keer fotograferen en zo.

Drie dagen voor het daadwerkelijke examen wordt dan bekend welk onderwerp hun examenopdracht is en dan hebben ze de gelegenheid om die reportage op locatie te maken. De opnamen worden op school ontwikkeld en afgedrukt.

Heel verhaal maar waar gaat het nu om. Inmiddels zijn dus de onderwerpen bekend en nu is Antoine op zoek naar bedrijven die mogelijk geinteresseerd zijn. Voor een onderwerp (goud- of zilversmid) hebben we wat ideeen, voor de ander nog niet en vandaar dus deze oproep. Hij zoekt een pizzeria (bij voorkeur) of evt shoarma- of broodjeszaak, die het leuk vindt om als onderwerp van een bedrijfsreportage te fungeren. Als er dus een Bokker is met relaties in die sfeer hoor ik het graag. We wonen bij Eindhoven dus het zuiden van Nederland heeft de voorkeur, maar andere reacties zijn zeker welkom.

Voor een paar foto's van Antoine verwijs ik naar de volgende topics:
niet-paarden foto's
[ITP] Ghana foto's deel 2

paardenfoto's
[ITP] Raimaer weer in actie
de twee foto's met stang en trens in [ITP] Trammelant en ik toen (1983) en 'nu' (1996+2001)

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-02 22:05

helemaal niemand met connecties in de horeca?

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 22:09

Jazeker, maar helaas wel in Amsterdam Boos!

Hij heeft eerder meegewerkt aan een filmpje, waarschijnlijk wil hij dit ook wel. Kan me voorstellen dat het te ver is, anders kan je uiteraard altijd even pb-en Lachen

Wat een prachtige foto's trouwens!!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 22:25

Ik werk bij een broodjeszaak, is alleen wel in Almeloooooo Tong uitsteken

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-02 22:37

Batje en Concorde, ik leg het even aan hem voor, en laat het nog weten.

Enne, ja, ik vind ze ook schitterend.