Amsterdam gisteravond

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23416
Geregistreerd: 09-04-01

Amsterdam gisteravond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-02 12:22

Weet iemand wat er gisterenavond allemaal aan de hand was in Amsterdam?
We zaten bij kennissen op de boot en er bleven maar sirenes gaan, op een gegeven moment reed er een ambulance langs met 4 (!) politiemotoren en een politieauto als begeleiding later vloog er ook nog een traumaheli over.

Iemand enig idee?
Laatst bijgewerkt door Polly op 22-09-02 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 12:32

geen idee, moet je even op AT5 kijken.
Maarre in A'dam is het niet ongewoon dat je veel sirenes etc. hoort, hoor. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 15:50

Het gebeurt wel vaker inderdaad. Misschien was er een ongeluk gebeurd waar de trauma voor nodig was. De standplaats van de trauma is tegenover mijn kantoor en ik zie dat ding dus diverse keren per dag opstijgen, dat doet ie alleen bij ernstige dingen.
Er staat niks op AT5 teletekst over gisteravond.

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 17:21


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 21:02

Ik heb vandaag wel iets op de radio gehoord, over een ambulance die op een andere auto is gereden, waardoor uiteindelijk een kettingbotsing onstond, waarbij wel ernstig gewonden zijn gevallen.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 21:32

Ik wou net zeggen je hoort niets anders als je in amsterdam bent ik was deze zomer ook op de boot van mijn vriendin der ouders daar en je hoort gewoon om de 5 minuten onderhand een politie auto

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 21:49

Het hangt er ook vanaf waar je zit. Vlakbij mijn huis is een ambulancestation, ik hoor dus vaker sirenes van de ambulance dan anderen. Op mijn werk zie ik alsmaar die trauma voorbij vliegen. Er gebeuren echt vaak erge dingen waarbij mensen echt zwaar gewond raken. Helaas te vaak omdat mensen niet voorzichtig genoeg zijn om een of andere reden, het is natuurlijk nooit opzet.

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 11:47

Hangt idd af waar jeop dat moment zat, maar ik weet wel dat in de buurt van het Leidseplein/Rokin een ongeluk is gebeurd omdat een vrouw onder de tram is gekomen/gelopen. Dat hoorde ik toevallig van een vriendinnetje. Op datzelfde stuk was ik zelf die namiddag nog geweest, maar ik zat 'gelukkig' in de trein naar huis op dat moment. Je schrikt wel even, maar life goes on. Goed, dat heeft er verder niks mee te maken, wat er gebeurt is. That's all I know.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 12:04

Zo'n ongeluk heb ik wel eens zien gebeuren, iemand die door een tram werd aangeredenen de tram aan de andere kant nog maar net kon stoppen. Dat was een heel bloederig ongeluk, dus snel wegwezen en 112 bellen. Het aller- allerergste was nog dat de ambu er niet door kon, mede dankzij de gemeente die overal in de stad palen en tankversperringsblokken plaatst. Daarom denk ik dat er tegenwoordig een motoragent als baanbreker meerijdt, als er een in de buurt is tenminste.
Het ongeluk van gisteren was op het Rokin, net als het ongeluk wat ik heb gezien. Het is daar niet zo veilig, vooral niet als je niet bekend bent in de stad en niet weet dat daar aan elke kant 5 lijnen rijden.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 17:23

Ik zat in de bus te wachten tot ik wegreed bij het busstation, ik heb ze ook voorbij zien komen. Gisteren vertelde een meisje uit mijn klas dat ze het gezien heeft, er is een meisje van, ik geloof, negentien jaar onder de tram gekomen op het Rokin. Ze leefde nog wel. Priscilla (het meisje uit mijn klas) heeft het zien gebeuren, en zag dat de vriend van het meisje helemaal gek werd enzo, heel erg allemaal. Maar het was wel heel overduidelijk dat er iets gebeurd was hoor, er is idd. vaak politie in Amsterdam, incl. sirenes en alles erop en eraan, maar een ambulance, twee politie auto's en vier motoragenten plus een traumaheli zie je niet iedere dag, dan is er echt wel iets gebeurd!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bambelien, ComscoreBot, Dewii, DWitzel, E_C, Esmee_RS, Ginny135, Iloveiswan, Jade91, Jeska2, Knollboll, Loreke2, Margot1001, Merileth, Sanet, Westerntrail en 168 bezoekers