zoveel verandert in een paar jaar tijd

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LadyMadonna

zoveel verandert in een paar jaar tijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-02 22:05

We vonden zojuist een hele oude video band. Eens even opgezet om te kijken wat erop stond.
Allemaal pepper zijn familie.
Alles voor mijn tijd.

Mijn zwager loopt hier, terwijl ik hem niet anders ken dan in een rolstoel. Mijn schoonzusje haar 2e kindje, die nu al 6 is, en dan mijn andere schoonzus op de achtergrond: "als wij kinderen krijgen wordt het vast een jongen en een meisje" En nu kunnen ze helemaal geen kinderen krijgen, zijn ze al jaren bezig met adoptie, en is het land (zuid korea) dicht.

Een schoonvader die gewoon normaal loopt, voetbalt met zijn kleinzonen, een schitterend stukje trompet laat horen....

Het leven is soms gewoon zo oneerlijk!!!

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 10:31

Oneerlijk??? Och, ze zijn nog allemaal in leven. Er zullen veel dingen veranderd zijn, maar de mensen waar je van houdt zijn er nog.
Pluk de dag, leef vandaag en geniet vandaag.

Voor je het weet zijn ze er niet meer en dat voelt pas oneerlijk.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 10:34

Het leven is inderdaad niet eerlijk nee. Voor bijna niemand. Ik heb wel eens het gevoel dat we leven om te incasseren i.p.v. te genieten. Daarom moet je inderdaad genieten van het moment, omdat het mooie en het goede er morgen misschien niet meer is.

De hond is de betere mens

Gast4532

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 14:01

Idd het leven is niet eerlijk.
Als ik een videoband op zou zetten zou ik bij de meeste een kruisje kunnen plaatsen.
het is niet eerlijk, maar wat doe je eraan, helemaaal niks.
proberen gelukkig te zijn met wat je gegeven word.
En hoe meer je meemaakt, hoe beter dat gaat.
Wel erg dat je het op zo'n manier moet leren.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie