Vieren van zoveel maand/jaar relatie, orginele ideeen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Jits

Vieren van zoveel maand/jaar relatie, orginele ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 21:09

Ik heb binnekort 6 maand een relatie met een schat van een jongen. Nu klinkt dat misschien kort, 6 maandjes, maar voor tieners is dat toch al behoorlijk lang (met al die hormonen).
Nou wil ik dat dus vieren, maar ik heb geen idee hoe. Ik zou het leuk vinden iets te geven (cadeautje), maar ik wil ook iets doen. Beide gaat niet, m'n budget is niet zo groot Bloos

Wat is het leukste/orgineelste dat jullie hebben gedaan, gekregen of gegeven bij een jubileum van jullie relatie?

Mocht je 't onzin vinden, 't vieren van zoveel maand/jaar relatie, antwoord dan maar niet. 'T is handiger als het vol ideeen en tips staat, zodat anderen er ook wat aan hebben.

qwinty

Re: Vieren van zoveel maand/jaar relatie, orginele ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 21:28

Ik vind het helemaal geen onzin ik doe het ook Haha!!
We gaan meestal uit eten of ik koop wat leuks voor hem gewoon een kleinigheidje ...
Of een hele groote kaart gewoon iets en het hoeft niet duur te zijn..

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 21:48

Mijn vriendin heeft haar (ex)vriendje bij 6 maanden relatie een megakaart gegeven met allemaal dingen erop geschreven over wat ze hadden meegemaakt/gedaan. Echt heel grappig.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 21:50

Ik heb na 6 maanden 6 kleine cadeautjes gekocht die voor ons iets betekenden. Echt een paar euro per cadeautje en hij was er blij mee dus Lachen

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:24

Toen wij 5 maanden hadden (6 moet nog komen) wilde ik toch iets doen, iets kleins. Ik heb toen via TNT een kaartje samengesteld, voor- en achterkant. Mooi voorkantje erop (helaas had ik nauwelijks foto's van ons samen). Is maar zoiets kleins, maar toch iets leuks & spontaans. Daarnaast zou je bijvoorbeeld nog uit eten gaan of iets leuks kunnen doen. Lachen

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:49

Toen wij een half jaar hadden gingen we naar het tikibad in duinrell.
Toen wij een jaar hadden zouden we uit eten gaan maar hij was nogal ziek. Toen zijn we lekker naar Scheveningen gegaan, daar wat lekkers gegeten en over het strand gewandeld.
Je kunt wel een mooie kaart kopen en er iets liefs op zetten. Of een mooie foto van jullie samen of jou alleen in een mooi fotolijstje geven.

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:33

hm tja goeie ik heb over een maand ook 6 maanden en mijn vriend begon er gister al over dat we het wel moesten vieren vond hij. En op de vraag wat had je ingedachten kwam hij ook met uit eten aan zetten. Tja wat ik verder nog doe aan die dag ik weet het ook nog niet dus wacht ook op de goeie tip!

inka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:38

Ik zou zelf iets maken een kaart of als je erg creatief bent een schilderij of iets met foto's. Ook kan je een lieve brief schrijven met hoe bijzonder je hem vind, wat je leuk aan hem vind en alle speciale dingen die jullie al mee hebben gemaakt. Hoeft niet zo duur te zijn en het is toch heel erg bijzonder.

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:53

Wij zijn begin juni 2 jaar samen. Ik heb die week ook vrij. Maar wat we gaan doen geen idee. Ik hoop dat we nog een paar dagen weg gaan Pling.
Toen we een half jaar samen waren, kwamen we die dag ervoor terug uit Berlijn. Bij een jaar zijn we een dagje naar noordwijk geweest en wat gegeten. Bij 1,5 jaar weet ik het niet meer Clown waarschijnlijk uit eten ofzo.
Kado's doe k meestal niet aan, soms wat kleins. Voor mannen is het al zo moeilijk, laat staan als je ook nog elk half jaar wat moet bedenken.

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 13:09

6 juni ben ik 4 jaar met me vriend! En we gaan dit groots aanpakken haha maar wat daar moeten we nog over nadenken

pingu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 13:10

Ik vind het helemaal geen onzin. Het eerste jaar dat mijn vriend en ik samen waren, gaf ik hem elke maand wel iets. Zo heb ik, toen we 9 maanden samen waren, 9 chocoladen hartjes voor hem gekocht, en een kaartje.

Een kaartje is altijd leuk als er iets persoonlijks, liefs, leuks in staat. Dat is ook iets om te bewaren voor als je een aantal jaar samen bent, dan kan je nog eens zien wat je in die tijd allemaal geschreven hebt. Altijd leuk om nog eens na te lezen (Ik ben de mijne laatst nog eens tegengekomen).

Verder kun je een knuffeltje met een foto in of een mooi kadertje met een foto van jou in geven.

In de expo bestaan zo van die sleutelhangers in metaal. dit zijn halve hartjes die met een magneet aan elkaar kunnen gemaakt. Je kan de hartjes vinden met een spreuk op (deze zitten al per twee) of je kan twee aparte halve hartjes kopen met de letter van jullie voornamen op.

Me to you sleutelhangers die je moet breken zijn ook leuk, maar misschien loopt je vriend liever niet rond met een beertje aan zijn sleutelbos. In dat geval zit je beter met de hartjes

Als je het nog niet hebt, kun je iets voor aan een kettinkje kopen, vb twee halve hartjes, twee puzzelstukjes, ... Deze vind je normaal gezien bij de juwelier en zijn niet zo erg duur.

Er bestaan ook leuke kaartjes uit plastic die je ook kan kopen in de expo waarop je je naam aan de achterkant kan zetten. Aan de voorkant staat er een leuke boodschap op. Deze kaartjes bestaan in me to you geloof ik, maar ook gewoon met een boodschap op. Ze zijn zo groot als een bankkaart en kunnen dus makkelijk in zijn portemonnee.

Ik hoop dat je er iets aan hebt
groetjes, pingu

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 15:37

25 mei gaan m'n vriend en ik een jaar, we zitten dan voor 4 dagen in Parijs Haha!

Als cadeautje koop ik kaartjes van Rod Stewart voor 14 oktober in Ahoy, omdat we beide fan zijn. Lachen

LePapillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 18:12

@Pingu: leuke dingen Ja!

als m'n vriend en ik een half jaar bij elkaar zijn zitten we in Friesland met familieweekend!
erg leuk Haha!
heb nog geen idee wat ik ga doen.. al vind ik dat idee van die hartjes erg leuk! met nog iets erbij Ja

edit: met valentijnsdag hebben we een ring voor elkaar gekocht.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 18:45

Met een half jaar had ik een ansichtkaart gekocht waar je allerlei dingen op aan kon kruisen en 'uiteten', 'bioscoop', 'massage' en 'ontbijt op bed' aangekruisd en dat viel goed in de smaak Haha!

We hebben deze maand een jaar en ben een fotoboek in elkaar aan het knutselen (om te laten afdrukken), 'ons' jaar samen gevat Lachen

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 19:54

Dat is een leuk idee Ethelate!
Ik ga binnenkort 3 maanden weg maar mijn scharrel is nog niet mijn vriend.
Als we allebei 'braaf' zijn geweest en met mekaar door willen, dan ben ik/we van plan om met hem een weekendje weg te gaan Lachen

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 20:01

In onze romantische periode gingen we bij mooi weer altijd lekker picknicken op een rustig plekje bij de IJssel. Low-budget, romantisch, geen afleiding door anderen...
Helaas zijn we nu zes jaar verder en allebei alle behalve romantisch. We zijn in staat om zelfs ons zoveel jarig jubileum te vergeten Bloos

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 20:47

De laatste keer dat wij het echt hebben gevierd (we zijn inmiddels 4,5 jaar samen) zijn we naar de dierentuin geweest! Was echt heel leuk en toch ook wel romantisch, beestjes kijken en lekker daar eten, langs het water zitten enz..

Jilly__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 00:27

Wij zijn naar zee geweest hebben daar op de boulevard wat geshopt langs het strand gewandeld, daarna hebben we een filmpje gekeken en gaan slapen haha.

chitra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 00:32

pff.. ik hou dat echt niet bij..
vind het echt onzin..
een trouwdag.. dat is iets om te onthouden..

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 10:49

Wij zijn over een paar dagen negen maanden samen, dan zijn we op vakantie in frankrijk met me ma enz. ik hoop dat ik daar nog iets leuks zie om te kopen, of misschien zie ik zometeen in de stad nog iets. Dat kaartje en negen chocolade hartjes was wel leuk, alleen smelt de chocolade in de auto ben ik bang;)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:59

Ethelate schreef:
We hebben deze maand een jaar en ben een fotoboek in elkaar aan het knutselen (om te laten afdrukken), 'ons' jaar samen gevat Lachen

Hee dat heb ik ook gedaan, beviel hem super Haha!

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:07

Ik heb hem meegenomen naar een cabaratiershow van Jan Jaap van der Wal toen we een halfjaar gingen. Dat vond ik wel origineel Haha!

Wat moet ik straks met een jaar, dan zitten we samen in Spanje Scheve mond

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:09

Dat 'ons jaar samen' fotoboek is wel een leuk idee. Aangezien wij al heel wat meegemaakt hebben in dit jaar samen Haha!

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:11

Met van die gewone maanden vind ik het trouwens onzin om wat te geven of doen ofzo. 9 maanden zegt ja niks Haha!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:24

Gerbenfroh schreef:
Met van die gewone maanden vind ik het trouwens onzin om wat te geven of doen ofzo. 9 maanden zegt ja niks Haha!

Dat is wel 3kwartjaar hoor! Huilen van het lachen Ik gaf m'n vriendin elke maand wel wat. Kleine dingetjes, maar wel iets. Lachen Inmiddels hebben we een jaar en ga ik het inkorten tot elk half jaar, zo'n grote bankrekening heb ik niet. Clown