Nog een poging... boktcaps

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 08:57

Sjiez mensen. Aub even lezen Scheve mond

Voor de 2e en laatste keer: stick to the facts.

Het is echt overduidelijk dat niemand in dit topic weet wat er nou aan de hand is, wat achterliggende redenen en motivaties zijn, etc, etc. Het is ontzettend niet nuttig om dan maar wat te gaan speculeren over wat er allemaal wel/niet gebeurd zou kunnen zijn Scheve mond

Dus: stick to the factd, anders komt hier doodleuk een slotje op Boos!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 09:08

Ik ga helemaal mee met Fitzroy.... zij zegt precies wat ik bedoel (maar een beetje onhandig uitdruk).

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 09:11

[

Het is echt overduidelijk dat niemand in dit topic weet wat er nou aan de hand is, wat achterliggende redenen en motivaties zijn, etc, etc. Het is ontzettend niet nuttig om dan maar wat te gaan speculeren over wat er allemaal wel/niet gebeurd zou kunnen zijn Scheve mond

Dus: stick to the factd, anders komt hier doodleuk een slotje op Boos![/quote

Om verdere speculaties te voorkomen zou er idd beter een slotje op kunnen komen.

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 09:23

Heel sneu voor haar dat het niet goed met haar gaat, maar als je zoveel geld van anderen in huis hebt, kun je binnen een half jaat toch wel een keer een uurtje uit trekken om een paar rekeningnummers en bedragen in te vullen? Het lijkt me dat ze zich hier niet beter van gaat voelen.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 09:29

*zucht*
Idd, Greetje, dacht dat men het wel zou snappen maar men blijft maar komen met speculaties en 'ik denk', 'waarschijnlijk' Scheve mond

Als er meer nieuws is horen jullie het, jammer dat dit topic hierom dicht moet Scheve mond