Greath lengths..Haar verlenging.. hoe en wat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Greath lengths..Haar verlenging.. hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 15:50

Ik wil dat graag laten doen, mijn haar verlengen,
weet iemand hoe duur het ongeveer is, of het goed zichtbaar is dat het erin is gezet en hoe dat gaat?
Met andere woorden: ervaringen....

Alabaster

Re: Greath lengths..Haar verlenging.. hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 15:55

Het is niet zichtbaar mits je je haar niet strak omhoog doet. Ze pakken een heel klein plukje haar doen daar een soort plasticje omheen en branden dan met een tangetje dat om je haar heen voel je niks van. Ze pakken meestal de onder kant van je haar trekken daar scheidingen in en verdelen het in kleine plukjes. Ik heb gelukkig een vriendin die het doet want een kapper is niet te betalen. Je bent bij een kapper al snel 1000 euro kwijt.

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 16:00

ik lees ook even mee, heb er ook al aan zitten denken om mn haar te verlengen..
heb nog steeds spijt van mn knipbeurt Boos!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 16:36

Het is heel goed zichtbaar, je ziet echt dat er een soort van plakspul zit (een soort van plastic dingetje). Ik heb het ook heel lang gehad, als ik dan mijn haar borstelde (hoe voorzichtig ik het ook deed) ik trok elke keer die dingen eruit. En dan knapte mijn gewone haar ook af. Het is prut, werkelijk prut.

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 16:37

Als je haarverlening wil kan je beter je haar niet laten knippen omdat de extensions dan mooier door je haar vallen. Je kan het haar ook kleuren krullen enz.

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 16:39

appelbolfan schreef:
Het is heel goed zichtbaar, je ziet echt dat er een soort van plakspul zit (een soort van plastic dingetje). Ik heb het ook heel lang gehad, als ik dan mijn haar borstelde (hoe voorzichtig ik het ook deed) ik trok elke keer die dingen eruit. En dan knapte mijn gewone haar ook af. Het is prut, werkelijk prut.

Hier ben ik het helemaal mee eens, een goede vriendin van me had het ook, bakken vol geld gekost, en het was er zo uit, en je kon het precies zien zitten.

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 16:41

appelbolfan schreef:

Het ligt er ook aan hoe het erin word gezet de meeste doen het stukje haar plat en dan het plastic eromheen bij mij is het gedraaid ik heb het nu 3 maanden in en er is nog geen 1 uitgevallen. Tuurlijk is het niet echt goed voor je haar maar dat is kleuren permanent enz.. ook niet . Ik ben heel tevreden erover.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 16:47

hoe duur was het bij jou coco??
en hoelang heb je het?
foto msschien?

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 16:53

Ha ha nee ik heb er nog geen foto van. Ik was 200 euro kwijt voor 50 extensions a 60 cm lang (ben net een zeemeermin ) en het er in zetten. 50 extensions is op zich niet veel maar ik heb het gedaan om mijn haar wat dikker te laten lijken ik heb van mezelf heel lang haar alleen het was zo dun. Ik wou eigenlijk naar de kapper tot dat een vriendin van mij zei : zal ik extensions bij je zetten?? Dat heb ik gedaan en het zit na 3 maanden nog steeds mooi natuurlijk word het dunner maar dat is met je eigen haar ook zo.

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 16:54

oja je mag het niet wassen met shampoo's met fruit zuuren erin daar laat het van los!!!

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 16:56

Mijn moeder heeft een paar jaar geleden ook 'Great Lenghts' extensions gehad. Ze waren (bijna) niet zichtbaar, en hebben er 5 maanden ingezeten. De eerste 3 maanden was ze er heel tevreden mee, maar omdat het haar groeit, zakken die 'aanhechtstukjes' naar beneden, waardoor ze sneller uitvallen. Mijn moeder had in totaal 125 extensions (en twee kleuren) en het kostte €500. Best prijzig dus.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 17:28

coco25 schreef:
appelbolfan schreef:

Het ligt er ook aan hoe het erin word gezet de meeste doen het stukje haar plat en dan het plastic eromheen bij mij is het gedraaid ik heb het nu 3 maanden in en er is nog geen 1 uitgevallen. Tuurlijk is het niet echt goed voor je haar maar dat is kleuren permanent enz.. ook niet . Ik ben heel tevreden erover.

Bij mij was het ook gedraaid Knipoog het is inderdaad bagger voor je haar en ik kan het werkelijk niemand aanraden. Geloof me; als je een keer haast hebt en je haalt te snel een borstel/een hand door je haar knapt dat ding af én je eigen haar.

en als je al geen haar hebt word je daar behoorlijk pissig van

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 17:35

Ik heb ze 1 1/2 jaar gehad toen ik mijn haar weer lang wilde laten groeien.Vond het helemaal geweldig.Kon mijn haar ook gewoon opsteken toen het wat langer werd omdat ze in de onderste rand geen extensions deed.
Zat er weer over te denken.Mijn haar is best lang nu maar vrij bossig.Als ik Great Lengths erin heb blijft het veel beter zitten.Ik had de eerste x 80 stuks en de laatse x 50.Ik heb geen last gehad dat mijn eigen haar uitviel.Als ze op hun eindje liepen ging ik een avondje voor de tv zitten en friemelde ze er heel voorzichtig uit Haha! .Alleen het dode haar,dat ik normaliter ook kwijt zou zijn geweest,kwam dan mee.

senriejetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 18:32

ook ik heb extensions gehad alleen dan niet van great lengths ik was er echt heel blij mee binnekort krijg ik weer extensions erin. als het goed word gezet blijven ze er echt wel een paar maanden in zitten en zie je de bondjes (lijmstukje van de extensions) niet.

AngelEye

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 19:00

De zichtbaarheid valt best mee, ik heb het al half jaar nu en ben er echt blij mee..
Heb alleen geen great lengths want die zijn zoo duur, ik heb haren vanuit een rasta shop, waar negerinnen vlechten enz.
En ik heb matjes, dat zijn hele stukken zeg maar die ze dan in je haar plakken met een speciale, niet-schadelijke lijm.
Af en toe komt stukje los maar dat kun je zelf met lijm en een fohn terug plakken.
Als je fotos wilt zien kun je me pb-en.
En het heeft mij slechts 40 euro gekost

senriejetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 19:36

het haar van een rasta shop is lang niet zo mooi als goed extensions haar! daarbij kan je de matten niet verven.

AngelEye

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 00:57

mijne zijn geverfd hoor, je ziet er nix van... maar smaken verschillen

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 10:52

ik heb zelf ervaring met balmain haar, kan niet meer zonder... Haha!

maar het is erg mooi, ziet niet dat het nep is, en zit goed ingevlochten (matten)
dus als je het goed laat zetten is het zeker de moeite waard!
ik was trouwens 140 euro kwijt, incl haar en het is dik en lang nu.. Haha!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 10:56

hebben jullie ook foto's van jullie haar? zowel de extensions met bounds als de matjes?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 10:58

is laten in naaien dan niet veel beter?