Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
appelbolfan schreef:Het is heel goed zichtbaar, je ziet echt dat er een soort van plakspul zit (een soort van plastic dingetje). Ik heb het ook heel lang gehad, als ik dan mijn haar borstelde (hoe voorzichtig ik het ook deed) ik trok elke keer die dingen eruit. En dan knapte mijn gewone haar ook af. Het is prut, werkelijk prut.
appelbolfan schreef:Het is heel goed zichtbaar, je ziet echt dat er een soort van plakspul zit (een soort van plastic dingetje). Ik heb het ook heel lang gehad, als ik dan mijn haar borstelde (hoe voorzichtig ik het ook deed) ik trok elke keer die dingen eruit. En dan knapte mijn gewone haar ook af. Het is prut, werkelijk prut.
coco25 schreef:appelbolfan schreef:Het is heel goed zichtbaar, je ziet echt dat er een soort van plakspul zit (een soort van plastic dingetje). Ik heb het ook heel lang gehad, als ik dan mijn haar borstelde (hoe voorzichtig ik het ook deed) ik trok elke keer die dingen eruit. En dan knapte mijn gewone haar ook af. Het is prut, werkelijk prut.
Het ligt er ook aan hoe het erin word gezet de meeste doen het stukje haar plat en dan het plastic eromheen bij mij is het gedraaid ik heb het nu 3 maanden in en er is nog geen 1 uitgevallen. Tuurlijk is het niet echt goed voor je haar maar dat is kleuren permanent enz.. ook niet . Ik ben heel tevreden erover.