Oma van 29

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Gast546

Oma van 29

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-02 09:54

In de Telegraaf van vandaag staat een artikel over een vrouw die op haar 29e oma is geworden.
Zij zelf was 13 toen haar dochter geboren werd en deze heeft op haar 15e een zoon gekregen.
Ik sta er versteld van dat dit in Nederland voorkomt, de voorlichting is zo goed dat je op je die leeftijd geen kinderen hoeft te krijgen.
Ik vind het wel knap dat de oma, samen met haar ouders, het kind heeft opgevoed en dat ze ook voor dit kind de verantwoording nemen.
Zelf zou ik er niet aan moeten denken om op die leeftijd een kind te moeten opvoeden.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 09:55

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten