Van welke "pil" NIET dikker

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 13:29

Citaat:
mercilon is de lichtste pil word je ook niet misselijk van en je komt niet aan teminste dat hoor ik vaak en ik heb hem zelf ook
Ik ben van mercilon meer dan 10 kg aangekomen en toen ik stopte ook weer afgevallen, dus er zijn wel mensen die er dikker van worden.
Voor mij idd ook geen pil meer.....


eveline_B

Berichten: 2828
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 13:33

Maar ik zou zoiets ook willen laten plaatsen, omdat ik het gevoel heb dat de pil heel veel invloed heeft op mijn humeur, zoals Dorine beschrijft. Kennen jullie daar ook ervaringen van?

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 14:04

Ik werd loeichagrijnig van de pil.. Bovendien kreeg ik er ontzettende krampen van en had ik absoluut geen zin meer in sex. Ongeveer 2 weken nadat ik gestopt was werd ik weer het zonnetje in huis. Lachen

Het was een heel lichte pil (microgynon) maar het blijft troep.. Voor mij dus geen pil meer..

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 14:13

Er staat nu een verhaal in de VIVA van iemand die ongewenst zwanger was en uiteindelijk voor een abortus gekozen heeft.
Zij had zo'n staafje in haar arm laten inbrengen die 3 jaar lang hormonen afgeeft, haar hele arm is onderzocht maar nergens dat staafje te bekennen!!! Dat zat gewoon niet in haar arm. Alleen daarom al slik ik liever de pil denk ik, je bent er dan tenminste zelf verantwoordelijk voor en niet afhankelijk van een ander.

Ik slik Microgynon 30, en of ik er van aangekomen ben weet ik eigenlijk niet. Ik slik hem vanaf mijn 18e dus dat is ook een leeftijd waarop je lichaam nog verandert.

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 14:45

van mercilon ben ik ook meer dan 10 kilo aangekomen Scheve mond
nu slik ik diane 35 en ben niet meer aangekomen (maar helaas ook niet meer afgevallen)
ik denk dat elke pil op iedereen een andere uitwerking heeft


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_26, aysje, Dax, flavlip, FransienE, hagelslag, Hieperdi, Inney, Lalidan, leo_nore, lianne125, Malissaa1, MarliesSam, Phen, SemrushBot, Solleke_Noah, Tati2, Thami, valonka, Winna, xSannee en 48 bezoekers