Ben officiel bokt verslaafd.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Katja
Blogger

Berichten: 42171
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Ben officiel bokt verslaafd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-02 22:33

Het valt niet langer te ontkennen.............. ik ben verslaafd aan bokt. Ben de laatste paar dagen helemaal in de stress van al die proxy errors en vanmiddag deed m'n server het niet. Frusty Heb daarbij ook nog een sms verslaving en mijn sms vriendje zit in Zimbabwe dus is ook al niet bereikbaar. Weet gewoon niet wat te doen in mijn pauzes. Maar ik moet toegeven dat ik wel veel gedaan heb vandaag, misschien toch nog niet zo slecht. Pling


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 07:13

haha dat heb ik dus ook als mijn inet het weer eens niet doet dan ga ik smsjes sturen maar ik heb geen beltegoed meer dus kan ik dat ook niet en weet je niet meer wat je moet gaan doen. En dan ga je voor de verandering maar eens huiswerk maken.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 08:17

Heel herkenbaar, ik word ook gek als ik bokt niet op kan Lachen Maar gefeliciteerd! haha Hier kon je echt niet meer vanaf Tong uitsteken

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 08:27

Mijn netwerkkabel deed het niet meer, want die had ik kapot getrokken per ongeluk. Gelukkig voor mij dat ik nog twee backup's heb *LOL* (tevens sms-en kan ik altijd wel, maar daar zie ik niet zo de lol van in; immers het is de meest inefficientste manier en tevens de duurste manier om te communiceren, maar het heeft wel voordelen)

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie