Gewoon afwachten en missch. je erbij neerleggen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Gewoon afwachten en missch. je erbij neerleggen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 18:00

dat je geld niet terugkomt?

Dat was de laatste zin van een topic over petjes (quote Obsession) die regelrecht naar de MH gegaan was. Dat schoot mij even in het verkeerde keelgat, en ik vraag me af of dit niet op een wat volwassener manier besproken kan worden, hier, openbaar op bokt...? Dat er privésituaties zijn, die mogen er wat mij betreft totaal losgekoppeld van worden, maar aan deze actie (en aan de petjes!) hangt de naam BOKT.NL. Ik vind het nogal vreemd dat alles wat hiermee te maken heeft regelrecht verwijderd of gewist wordt en dat iedereen die er naar vraagt een slotje krijgt, pfff het lijkt de politiek wel met zo'n 'we steken de kop in het zand' mentaliteit..

Ik vind het erg jammer dat deze actie de goede naam van bokt.nl aantast, maar denk dat - als er geen duidelijkheid over de situatie komt - het nog veel schadelijker is. Want Obsession, (waarvan de bovenste uitspraak was) en anderen, het is toch gekkigheid als mensen ervanuit moeten gaan dat ze naar hun geld kunnen fluiten? (mocht dit toch het geval zijn neem ik aan dat er stappen ondernomen kunnen worden om het alsnog terug te eisen..)
Ben benieuwd wat het 'bestuur' van Bokt.nl hier 'openbaar' over te zeggen heeft....? I

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 18:03

Wat is MH? Ik kan het nergens terugvinden, of is dat juist de bedoeling?

Ik snap ook nog niet helemaal waar het over gaat hoor.. Dus misschien stel ik een domme vraag.. Verward

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 18:11

Laten we eerst even voorop stellen dat het 'bestuur' van Bokt helemaal niets met deze actie te maken is. Dit is een actie door Bokkers zelf op touw is gezet.

Verder is het zo (en dat heb ik al tientallen keren gezegd de afgelopen weken) dat Prisca op het moment op vakantie is. Totdat ze terug is, is het dus compleet zinloos om topics te starten over dit topic. Het enige dat je daarmee bereikt is dat iedereen zich steeds meer op gaat winden, bijvoorbeeld over opmerkingen met 'politie' of 'je kan naar je geld fluiten'. Al die opmerkingen komen maar uit de lucht vallen maar worden wel meteen opgepakt.

Dat is dus de reden dat topics over dit onderwerp gesloten worden. Net als dit topic overigens.

Prisca heeft gezegd dat ze het geld terug zal storten, ik ga er dan ook zondermeer van uit dat dit gaat gebeuren. Houd er echter wel rekening mee dat het terugstorten waarschijnlijk niet bovenaan de prioriteitenlijst van Prisca staat.

Maw, zoals ik al eerder heb gezegd, heb geduld.