Jac schreef:Ik ben met Sonja Bakker 20 kilo's (van 79 naar 59 kilo) kwijt en dit gewicht houdt ik nu een jaar lang stabiel. Ik heb de gezonde leefwijze overgenomen en gebruik de menu's een beetje als handleiding, nu nog steeds. Ik ben nooit flauwgevallen omdat ik te weinig moest eten, of te weinig voedingstoffen binnen kreeg. Ik ga gewoon uit eten en heb ook met de feestdagen gewoon meegedaan. Voor mij een perfect afgepast dieet (wel via de online service van Sonja, dus niet t boek! ) Geen kwaad woord dus over Sonja, want als je echt wil, werkt het hartstikke goed.
Ik heb in ieder geval weer zin in de zomer, want ik pas prima in mijn bikini! Waarom toch altijd neerbuigend over iemand die succesvol is? Daarbij is Sonja bakker geen dieet, maar een levenswijze, door de menu's wordt je bewust van je eten. Stoppen met Sonja Bakker kan niet, evenals stoppen met Montignac, Atkins, bloedgroepdieet etc. Je blijft namelijk je verdere leven op dieet. Natuurlijk weet iedereen dat vette dingen aanzetten, en als je minder zal gaan snoepen je af zult vallen. Het gaat hier om bewustwording en daar schort het bij veel mensen aan. Ik ben overtuigd dat iedereen, mits door een medische oorzaak, af kan vallen. Sonja Bakker is slechts een methode die goed is vol te houden. Geen enkel dieet is makkelijk zonder de goede instelling. Sonja heeft mijn leven in elk geval stukken leuker gemaakt, en ik mis echt niks in het leven hoor! Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.
Hoeveel commissie krijg jij als ik vragen mag?