Verhuur perikelen

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

batje

Verhuur perikelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-02 11:48

Ik verhuis binnenkort naar Langerak en heb dus een 1kamer woninkje in Amsterdam over. Aangezien ik eerst een jaar wil proberen of ik mijn draai daar kan vinden mag ik mijn huis een jaar legaal onderhuren.

Nou had ik iemand gevonden die interesse had. Ze woont nu vrij ver weg, maar ze zou een baan kunnen krijgen in Amsterdam. Ik heb gezegd dat ik verhuisde zodra ik een baan had bij Langerak, en dat ik hoopte dat dat 1 okt zou zijn.
Nou is ze vorige week komen kijken, en toen heb ik haar verteld dat het waarschijnlijk pas 1 nov zou worden omdat alle bedrijven 2e en 3e gesprekken wilden hebben.

Vrijdag kreeg ik een smsje plus mailtje, of ze oktober bij mij zou kunnen logeren omdat ze haar huis had opgezegd en 1 okt haar eerste werkdag is. Zoals ik al schreef heb ik maar één kamer, en om nu een maand lang mijn slaapkamer, toilet en keuken met een wildvreemde te delen? Nee dank je! Ik heb er nog even over gedacht mijn spullen 1 okt naar mijn moeder in Amsterdam te verhuizen en 1 nov naar Langerak te gaan. Maar ja, dan blijf ik met beesten en spullen slepen, en alleen maar omdat een wildvreemde haar huis te snel heeft opgezegd. Word ik ook niet blij van.

Heb haar dus net gemaild dat ze in mijn huis mag zodra ik een baan heb, en dat ik tot die tijd niets voor haar kan betekenen.. Voel me ontzettend schuldig, al heb ik wel het idee dat ik in mijn recht sta.

Hoe denken jullie er over?

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van Nixmeerhoeve..
15-07-08 Trotse mama van Daniel *\o/* en Eileen 03-12-2009!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 11:52

Je ebnt van tevoren duidelijk gewesst dat je pas weg ging als je die baan hebt dus wat dat betreft sta je wel in je recht. Nadeel is wel dat als zij de boel nu afblaast je weer op zoek moet naar een nieuwe huurder, je kunt dus overwegen of je niet voor een maandje bij je moeder wil kamperen. Heeft allebei z'n voor- en nadelen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie