Voor dief uitgemaakt + antwoord *Update*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 14:05

Ik had zoiets ook meegemaakt bij de Intratuin, hele tas doorzocht niks te vinden, overal gingen ze met zo;n rond ding over mn spullen bleek dat het de accu van mijn mobiele telefoon te zijn?? snapte er niets van maar ja. Ik moest daar wel ff waar iedereen bij was mijn tas leeg maken, is niet zo fijn als iedereen kan zien wat je allemaal in je tas hebt zitten. Maar af en toe stoppen ze zo'n plak dingen ook op erg stomme plaatsen bijvoorbeel aan de binnen kant van een trui in een naat, onderaan, tja moet je dan altijd bij ALLES wat je koopt eerst gaan onderzoeken of er niet ergens zo'n ding nog opgeplakt is?

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 17:43

Ik had het laatst zonder poortjes Bloos

Moest schoenen hebben voor een sollicitatie en was druk aan het passen. Had een paar gevonden en liep er een rondje mee door de winkel. Ergens achter me hoor ik 2 personeelsleden praten dat er een paar schoenen gestolen was, en dat dat meisje er toch niet erg betrouwbaar uit zag. Ik was in gedachten al helemaal pissig op dat meisje.. Pff, je steelt toch geen schoenen!! Boos!

Kom even later naar de kassa om de schoenen af te rekenen, zegt de jongen achter de kassa: Ooh, je komt toch maar even afrekenen? (met zo'n denigrerende toon) terwijl het meisje aan komt snellen en roept dat ze al bezig was een diefstalrapport op te maken.
Langzaam daagt het me dat ze het over MIJ hadden..

WOEDEND was ik.. ik liep nog in de winkel, als ze nou gewoon eerst even de winkel doorlopen ipv mij voor dief uit te maken. Uiteraard heb ik ze aangeraden de schoenen op een plek waar de zon niet schijnt te steken en ben ik wegggaan.. Bah

(en nog steeds heb ik geen schoenen Knipoog )

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 21:25

heeeej ik werk bij het kruidvat!!!

't komt inderdaad veel voor dat ons alarm afgaat. hep hiervoor ook al vaak naar t hoofdkantoor gebeld dat ze verkeerd afgesteld staan, is ook een monteur voor langs geweest maar ze kunnen er niks aan doen! (volgens hun) ik vraag ook altijd eerst of ze van de bieb komen of de coop Lachen , bij ons in de winkel wordt wel altijd netjuhs sorrie voor t ongemak gezegt, dit moet ook!!!
groot gelijk dat je een klacht indiend!!