Aah bah, schaaaaaameennnn.

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Chrystal-gek

Aah bah, schaaaaaameennnn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 23:41

Volgens mij las ik er van de week nog over op bokt, en vandaag gebeurde het mij.
Jawel, op vrijdag de dertiende.

Ik ben maandag naar school toegeweest, daarna werd ik ziek.
Vandaag heb ik het weer geprobeerd, toen ik op school kwam, bleek de laatste les waar ik voor kwam, uitgevallen te zijn.
Ik was dus voor niks op school gekomen, maargoed, ik moest toch nog ergens anders heen.
Heb nog even op school rond gehangen, maar begon me niet lekker te voelen.

Toen heb ik de bus gepakt op de heenweg (gaat 2 maal langs school, op de heenweg en gaat dan via het ziekenhuis erweer langs naar het station), werd me toch misselijk.
En die hobbelige bus maakte het er niet beter op.
Oftewel, ik heb in de bus overgegeven.
Gelukkig is het niet over anderen heen gegaan, of erg veel op de vloer, het kwam vooral in mijn jasje terecht.
Echt vies, echt schamen, iedereen keek me (vies) aan.
Bij de school ben ik weer uitgestapt en de wc's ingevlucht en heb nog het jasje schoon te maken.
De bus heb ik een half uur later gepakt toen ik dacht dat het weer wat beter ging.

Toen mijn moeder vanavond wegging en van mij afscheid nam bij de computer waar ik zat, schrok ze even om hoe ik er uit zag (niet goed dus) en zei dat ik maar op de bank moest gaan liggen vanavond.

Oh bah, schaam me echt kapot, overgeven in de bus (zeg maar studentenbus van mijn school, veel andere mensen zitten er niet in), hoop niet dat ze mij herinneren als dat meisje wat in de bus overgaf.
Een nachtmerrie kun je het wel noemen.

Kheb nu helemaal geen zin meer aan school maandag, hoop dat ze me niet herkennen.
Tja, een jongen en een meisje die in de bus zaten, zitten ook bij mij in de klas, die herkennen me dus wel, maar hoop tenminste dat ze het niet teveel 'doorvertellen' en er teveel ophef over maken.
Wat ga ik me schamen dan, maargoed, dat doe ik nu al.
Laatst bijgewerkt door Chrystal-gek op 14-09-02 01:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Gast252

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 00:57

Volgens mij kun je er niet veel aan doen als je ineens over moet geven hoor, het lijkt mij niet iets om je voor te schamen. Het zou iedereen kunnen overkomen.
Is er helemaal niemand naar je toe gekomen om je te 'helpen'?

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 01:19

Ze vroegen allemaal wel hoe het ging en wat ik ging doen.
Ja, dat wist ik zelf toen ook nog niet precies, naar school, maar verder...

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 15:12

dat heb ik ook net gehad...veel kotsen en diarree, niet fit/duizelig (als ik niet fit ben slaat het altijd op mn evenwicht)

het schijnt rond te gaan

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 16:29

ok, geef wel vaker over, maar in de bus?
nee, dat hoeft voor mij niet weer hoor!

en het klopt dat er weer de griep of een of ander virus rondt schijnt te gaan.

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 17:25

Oeiiii ja da's naar!!! Voel je je al zo rot en dan dit er nog bovenop.

Ben zelf flauwgevallen op mijn eerste schooldag (oke,omdat ik me niet goed voelde) dus weet ongeveer hoe je je voelt nu ...

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 17:36

Ik heb het ook eens gehad tijdens een schoolreisje....werd ineens kotsmisslijk en alles kwam er zo uit...je voelt je zo rot dan.....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie