Wederom een dilemma... vriend of bokker????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 06:54

Honeybee schreef:

Ik noem hier dan alleen de bokkers.. omdat het hier over bokt gaat, maar het ook zo met familieleden die ver weg wonen of mensen die ik al heeeeeeel lang ken.

Punt is... hij wil gewoon niemand leren kennen die ik ook ken.


En wat vindt hij dan als hij naar familieleden of mensen die jij niet kent moet? Moet je er dan wel mee naartoe???

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 08:12

Sorry hoor, maar iemand die mij voor een keuze stelt verliest het bij voorbaat. Wat de keuze dan ook is! Het is jouw verjaardag en ook jouw huis! En dan slaapt ie toch lekker ergens anders. Schijnbaar gunt hij het jou gewoon niet.

Sorry als ik hiermee (te) hard over je vriend oordeel, maar iemand waar je van houdt zet je simpelweg NOOIT voor zo'n keuze! Frusty

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 08:18

Je moet toch een leuk feestjr hebben nou dan 1 nacht zonder hem nou ja dat moest je vroeger ook wel eens hoor!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 08:28

Dennis v m schreef:
Je moet toch een leuk feestjr hebben nou dan 1 nacht zonder hem nou ja dat moest je vroeger ook wel eens hoor!


Tuurlijk, maar volgnes mij gaat het om het principe.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 09:08

Als hij niet geinteresseerd is in mensen die jij graag mag, is hij dan echt oprecht geinteresseerd in jou Verward
Ik zou het gewoon doorzetten, dan gaat íe maar fijn ergens anders maffen. Zijn probleem.

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 10:44

Ik zou denk ik gewoon de bokkers laten slapen. Als hij na 6 jaar je familie en vrienden nog nniet wil leren kennen is het zijn probleem. Kijrgt hij dan nooit eens bezoek? Heeft hij dan nooit eens zin in een avondje met alleen zijn vrienden? Ik denk dat het niet echt een goed punt in jullie relatie is. Hij moet er toch ook voor openstaan dat jij je plezier hebt........

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 11:15

Cody schreef:
Het hangt er ook van af hoe hij het gezegd heeft.
Kan me namelijk best voorstellen dat hij er niet perse bij hoeft te zijn.
Laatst kwamen hier een boel vrienden van Charmel slapen, nou dan wens ik hem veel plezier en ga ik bij een vriendin slapen.
Andersom zou ik het ook niet erg vinden als hij een nacht ergens anders zou slapen als ik vrienden of vriendinnen op bezoek had.
Tja, als hij er geen zin in heeft kun je hem niet dwingen, als hij maar respecteert dat JIJ wel graag een feestje houdt ter ere van je verjaardag.


Ben het helemaal met Cody eens! Je kan tegen hem zeggen dat ´ie dan idd maar een ander plekje voor de nacht moet zoeken, maar dat hij -als ´ie er zin in heeft- van harte uitgenodigd is om ook op je feestje te komen Lachen !

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-02 12:51

Het gaat niet om het feit dat hij me geen feestje gunt. Hij vind het onzin om in dit geval bokkers uit te nodigen die hij toch niet kent en die hier toch nooit komen. Dus waarom zou je ze uitnodigen? En tja, als ze dan komen dan kunnen ze ook wel weer naar huis met eigen vervoer en hoeven ze ook niet te overnachten, al wonen ze aan de andere kant van de wereld. Nou, ja.. ben het er nog steeds niet mee eens en ben dan ook wel van plan een aparte dag voor de bokkers te plannen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 12:52

toch snap ik hem ook hoor. Laat hem gewoon ergens anders slapen zolang, dat is toch niet erg voor een keer?

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 13:58

Vreemde zaak hoor, dat hij nog maar zo weinig mensen kent, en dan daarbij het is jou feestje hoor. Zo te horen houd jij al vaak genoeg rekening met hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 17:31

Honeybee schreef:
Het gaat niet om het feit dat hij me geen feestje gunt. Hij vind het onzin om in dit geval bokkers uit te nodigen die hij toch niet kent en die hier toch nooit komen.


HIJ vindt dat misschien wel, maar het is JOUW feestje dus JIJ mag beslissen wie daar voor uitgenodigd wordt en wie niet.
Als HIJ wil kiezen, moet HIJ een feestje geven. Schijnheilig

franka

Berichten: 161
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 17:39

ik kan me voorstellen dat het hem wat te veel wordt als er allemaal familieleden enzo komen die hij niet kent en dan ook nog mensen van bokt das wel veel om in 1 keer aan te kunnen hoor! Knipoog

maar ff serieus. mijn vriend vind dat soort dingen ook altijd maar onzinmaar soms moet ie er gewoon aan geloven want ik vind het wel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en uit te nodigen en als hij het niet leuk meer vind dan gaat ie maar naar de kroeg en red zich verder maar.

sterkte in elk geval en hopelijk wordt het een gezellig feestje, of doe gewoon twee feestjes heb je twee keer lol.
groetjes franka

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 17:41

het lijkt mij iig wel de normaalste zaak van de wereld als hij jou familie nu onderhand wel kent.... Mijn familie zou een negatief beeld van hem hebben als ze hem na zoveel jaar nog niet hebben gezien.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 19:17

Sandra, ik heb het gevoel dat je ondertussen al wel weet dat dit zo niet langer kan.
En dan is het niet alleen de kat die weg moest, jouw familie en vrienden die hij niet wil ontmoeten, en de bokkers die hij niet wil zien.
Het zijn voor mijn gevoel meerdere dingen.

Maar goed, het hier boven genoemde, de mensen die hij niet wil ontmoeten/leren kennen...
Hierdoor dwingt hij jou een bepaalde manier van leven aan te nemen die je niet wilt.
Je kunt niemand in huis uitnodigen zonder eerst hem om toestemming te vragen, althans, zo lijkt het.
Dat is toch belachelijk!?

Praat met hem, zeg dat je van hem houdt maar dat je niet wilt dat hij beslist met wie jij omgaat, of wat jij doet. Want dat doet hij gedeeltelijk, dat lijkt in elk geval wel zo.
Neem zelf beslissingen Sandra, laat hem dit niet voor jou doen.

Kies voor een bepaalde vorm van leven, normen en waarden.
Als hij met je mee wil, is dat geweldig.
Wil hij dit niet, jammer voor hem. Het leven is groter dan alleen maar tien mensen om je heen..
Sterkte! Lachen

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 20:48

franka schreef:
ik kan me voorstellen dat het hem wat te veel wordt als er allemaal familieleden enzo komen die hij niet kent en dan ook nog mensen van bokt das wel veel om in 1 keer aan te kunnen hoor! Knipoog


Ja, maar je hebt het hier wel over iemand die al 6 jaar met elkaar omgaan, dus niet net een weekje, dan zeg ik nog "okee" maar jeetje jongens 6 jaar!!!
Hij beslist op deze manier hoe te leven, welke mensen wel of niet te zien.
Sorry, maar dat zou ik niet kunnen.
En ik begrijp goed dat je ook al een kat om hem weg moest doen???
...................jeetje wat moeilijk meid!!!

Kom voor jezelf op hoor!!!!!!!!! Je bent het waard!!!!!!!!!!!!!

ikke

Berichten: 37547
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 21:24

Dat ie niet kan waarderen als er 100 Bokkers blijven slapen, ala. Maar ik heb niet de indruk dat je dat van plan was.
Gewoon je zin doordrijven, samenleven is geven en nemen.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 08:51

Samenleven is geven en nemen, maar ook houden van is geven en nemen!
Natuurlijk wil je rekening houden met de ander, maar je verlangt toch ook dat de ander rekening met jou houdt!
Ik denk dat Sandra idd in een erg moeilijk parket zit, maar het is toch logisch dat je je vriend aan anderen wilt voorstellen. Sandra kent al een hele hoop mensen van bokt, en het is toch logisch dat ze wilt laten zien over wie ze het in haar verhalen heeft!

Je zin doordrijven lijkt me ook niet helemaal de manier, maar ga samen in overleg, leg je standpunt uit, en dat jij graag een gezellige, drukke verjaardag wilt, en niet alleen je ouders en zijn ouders (dat vind ik het ergste van de verjaardagen, vooral als ze dan nog gaan zeggen dat huis niet netjes schoon is, kots)