Zit ik alleen op m'n werk krijg je dit...

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

youngster

Zit ik alleen op m'n werk krijg je dit...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 13:14

Ja hoor, zit ik alleen op m'n werk (iedereen is naar een beurs in Amsterdam) komt er een vrouw binnengelopen met een videobewerkingskaart (die wij verkopen) om te zeggen dat ze d'r geld terugwil, omdat haar vader van 70 JAAR!! er niet mee overweg kon omdat het allemaal in het engels is!! Ja dus wat moet ik daarmee. Ik kan geen geld teruggeven, en ga ook die verantwoordelijkheid niet op me nemen.. Dus zij naar d'r vriend gebeld (ook al zo'n irritant ventje, zal vertellen waarom) en komt terug dat ze er echt niks mee kan. Nee ik ook niet zeg ik het is open geweest, en het is gebruikt dus wij kunnen het niet meer verkopen!! Nou dat begreep ze niet, want we konden het toch als tweedehands verkopen!! Frusty Ik zei nog tegen d'r van nee want daar hebben we al meer gezeur mee gehad en we doen dat gewoon niet, dat nemen onze klanten gewoon niet aan.. nou nog meer doorzeuren, o vreselijke muts was dat zeg. Nu uiteindelijk liep ze weg met de mededeling dat ze wel terug zou komen als er iemand was die wel die verantwoordelijkheid had.. Misselijk Misselijk

Sjongejonge hoe maak je jezelf belachelijk.. ik lag helemaal in een deuk, want ze zag er echt dom uit!!

O ja die vriend van d'r was vorige week hier ook al voor nope geweest, en heeft een uur hier staan discusieren met mijn baas (vader), en heeft volgens mij een andere meekregen, en toen hij thuis was belde hij gelijk op om te vragen of ze toch niet iets konden regelen, nee dat kon eigenlijk niet, hij kon max zoveel euro terugkrijgen, nou daar ging hij niet mee accoord, nou dan niet.. en dan krijg je dit op de vrijdagmiddag!! HELP, wat heb je toch een domme mensen op de wereld. Ze hadden ook niet eerst gebeld, dan had ik ze gelijk kunnen vertellen dat het vergeefse moeite was.. *LOL* *LOL*

Wat zouden jullie hiermee doen?? Ik hbe achteraf wel dubbelgelegen op de manier waarop ze wegliep, o ze was zo op de teentjes getrapt.. Haha!
Laatst bijgewerkt door youngster op 13-09-02 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 13:24

Met dat soort hardware is het zo: ruilen als het werkelijk stuk is en anders heb je gewoon als koper een probleem. Kijk, als het niet werkt, dan vind ik dat je als verkoper de klant moet helpen, maar als je er zelf als leek niet mee overweg kan, dan is het je eigen schuld.

Al die dingen met PC's zijn in het engels, dat is gewoon niet anders. En ik kan me enigzins voorstellen dat die man van 70 inderdaad niet weet wat PCI, serial bus e.d. is (en uberhaupt geen engels kan). Maar daar is in het Nederlands ook geen vertaling voor en hoef je ook niet aan te beginnen.
Ik vind het wat anders als je een koffiezetapparaat met engelse handleiding vekoopt, dan moet je volgens de wet een Nederlandse beschrijving leveren (ik vraag er ook altijd om, omdat m'n pa ook altijd loopt te stoeien met Duits of Engels.)

Dus je vader er maar opaf sturen.

Paardrijden kan iedereen leren, maar de rijkunst beheersen is een ander verhaal.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie