Bizar, daderbescherming?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Bizar, daderbescherming?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-02 21:38

met verbazing zag ik dat er een slotje zit op topic: [AM] Boktcaps (ja alweer)

Er is via dit forum geld geincasseerd dat gewoon terug gestord moet worden. Dat gebeurt niet en vervolgens mogen de slachtoffers daar niet over praten Verward

Ik heb zelf mijn petje in november vorig jaar besteld (en uiteindelijk ook gekregen). Was alleen zo dom om het gulden bedrag in euro's over te maken. En betaalde dus f 27 teveel. Prisca zou het terugstorten, maar je raadt het al............ Ik heb het er toen bij laten zitten omdat de winst naar Brooke Hospital zou gaan. Maar ik vraag me nu ernstig af of dat uberhaupt ooit overgemaakt is.

Anyway, ik vind het bizar dat er over dit onderwerp niet via Bokt een plan van aanpak gesmeed mag worden.


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 21:40

Prisca is geloof ik met vakantie, dat melde iemand eerder al.
Vind het wel een l*llige zaak zo, maar kun je dit niet beter via PB bespreken? (zodra ze terug is?)

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 21:42

Zit een slotje op omdat Prisca er niet is en er dus ook niets opgelost kan worden op die tijd.
Je kan dus wel tot Prisca terug is 100x zeggen dat je er van baalt maar daar schiet niemand iets mee op lijst me.

Prisca heeft gezegd dat ze het terugbetaald en ik vertrouw er volledig op dat ze dat ook gewoon gaat doen. Het zal alleen niet echt hoog op haar prioriteiten lijst staan en op het moment kan het niet eens.

Maar goed, de reden voor dat slotje stond ook al onderaan dat topic Scheve mond

BTW het is IMO vooral bizar dat er meteen mensen om politie beginnen te roepen en dat er nu ook ineens sprake is van een 'dader' Verward

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-02 21:44

BartVB schreef:
en ik vertrouw er volledig op dat ze dat ook gewoon gaat doen.



tja, en ik dus niet. het is al bijna weer november....... Dus bij deze mijn waarschuwing aan de mensen die korter wachten.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 22:01

Eeh.. Waarschuwen waarvoor?

Face the facts.. Als Prisca geen zin heeft het geld terug te betalen ben je het gewoon kwijt. Jammer maar helaas, is nu eenmaal het risico van iets bestellen via Internet bij een particulier.

IMO is het dus een stuk handiger gewoon even rustig af te wachten. Ik durf te wedden dat er op Bokt geen mensen zitten die door die 27 gulden geen eten meer hebben.. Ben dus aub even geduldig en wacht af wat er gaat gebeuren. Heeft erg weinig zin om nu paniek te gaan zaaien.

Maar goed. Zoals ik al zei ben ik er heilig van overtuigd dat dat geld gewoon teruggestort wordt eventually.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie