Wat moet ik doen?Volgens mij gaat hij het uitmaken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Wat moet ik doen?Volgens mij gaat hij het uitmaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 14:18

Help!! Ik krijg net dit mailtje:

Hi Chantal,

Omdat de kans erg groot is dat ik je vanavond hiermee ga overvallen wil ik
je alsvast mailen dat ik met je wil praten vanavond over onze relatie...
Ik ga nu naar huis, want ik zit er behoorlijk mee.

Ik wil het niet via de telefoon zeggen, dus ik spreek je vanavond...

Ik ben bang dat hij ermee wil stoppen, wat moet ik nou doen? Huilen Huilen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 14:24

Klinkt inderdaad niet bepaald hoopvol. Of hij ziet het niet meer zitten met de relatie of hij heeft iets op te biechten. Misschien kun je er alvast over nadenken wat je in zo'n geval doet.
Succes en sterkte vanavond!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 14:27

luisteren wat hij te zeggen hebt, zeggen wat jij wilt zeggen en dan kiezen hoe je verder gaat. netjes van hem dat hij wel naar je toe komt, maar zo'n meeltje brengt wel je hele dag van slag. misschien is het allemaal een storm in een glas water, of tijdelijk. dat weet je nu niet.

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 14:29

Thanx..

Als hij wat heeft op te biechten is het zowiezo over.. Ik hou niet van bedriegers.. Maar zo is hij niet.. Ik denk dat het voor zijn gevoel is doodgebloed..

Hij maakt namelijk al plannen waarin ik niet word betrokken.. Ik denk dus dat dat al een flinke voorbode is..

Ik ga hem missen.. Ik hou immers van hem.. Huilen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 14:38

goed zo, altijd staan voor je eigen principes!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 14:41

Loop nog maar niet op de feiten vooruit.. denk inderdaad na over hoe je eventueel gaat reageren en laat het verder maar over je heen komen. Vervelend dat je nu de hele dag in de zenuwen moet zitten over wat er gaat komen Lips are sealed Verward

Heel veel sterkte vanavond en hou je taai wat er ook gebeurd (ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan )

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 14:44

*Slik*. Klinkt niet zo goed nee. Ik hoop in ieder geval het beste voor je. Mocht hij het uitmaken, kun je hier wel je verhaal kwijt. Je zult namelijk vast de eerste niet zijn en zeker niet de laatste die het overkomt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 14:56

Beetje slap van 'm om op deze manier jou alvast gek te maken en je dag te verzieken, maar dat is mijn mening.
Klinkt idd niet hoopvol.
Laat 'm maar gewoon praten, luister maar naar wat íe wil of niet meer wil, wat zijn ideeen zijn en zijn plannen. Misschien is het een tijdelijke dip waar jullie je wel doorheen slaan.

Maak je niet meteen helemaal gek, dat heeft geen zin, evenals speculeren over wat hij gaat zeggen. Je hoort het vanavond wel.
Succes vanavond.

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 15:02

Jeetje je zult je wel zwaar klote voelen nu. Ik leef met je mee. Ik hoop dat jullie er beide uitkomen ongeacht wat daar dan de uitkomst van is. Sterkte.

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 15:05

Klinkt niet zo best nee... Maar jouw vriend waarschuwt je tenminste! Die van mij vond het na twee jaar en bijna drie maanden nodig om het via de telefoon uit te maken... Da's dus niet zo leuk. In ieder geval sterkte!!!!!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Re: Wat moet ik doen?Volgens mij gaat hij het uitmaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 15:09

Tallie1979 schreef:
Help!! Ik krijg net dit mailtje:

Hi Chantal,

Omdat de kans erg groot is dat ik je vanavond hiermee ga overvallen wil ik
je alsvast mailen dat ik met je wil praten vanavond over onze relatie...
Ik ga nu naar huis, want ik zit er behoorlijk mee.

Ik wil het niet via de telefoon zeggen, dus ik spreek je vanavond...

Ik ben bang dat hij ermee wil stoppen, wat moet ik nou doen? Huilen Huilen


je kan het op 2 manieren zien...
Hij probeert het voor jou minder erg te maken doordat hij nu alvast zegt dattie het er vanavond over jullie relatie wil hebben. Dat is beter dan dattie vanavond ff langs de deur komt en zou zeggen het is over

Maar hij bezorgt je wel een rotdag en je zit de hele tijd in spanning

maar wie weet is er niks aan de hand en maak je je druk om niks en meis als die het wel uitmaakt .... er zijn nog genoeg andere leuke, lieve jongens

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 15:22

hou het ziet er niet zo goed uit hoor, houd ons maar op de hoogte, en ALS hij het uitmaakt, gewoon vergeten, niet over blijven denken enz.

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 20:17

Nou, het is dus uit.. En inderdaad om de reden die ik al noemde.. Het is voor zijn gevoel doodgebloed..

Ik voel me echt heel erg zielug, maar ik kom erover heen.. Moet volgens mams denken: Geen hand vol, maar een land vol.. Maarja, makkelijk gezegd..

pmarena

Berichten: 48067
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 20:20

Agossie..rot voor je ..... Scheve mond

Maar toch : beter dat hij eerlijk is , dan dat hij bij je blijft terwijl hij het niet meer naar z'n zin heeft....
en da's voor jou natuurlijk ook beter , eigenlijk.

Tja helaas , het zij zo. Knipoog

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 20:25

NJou dat probleem had ik ook laatst met mijn vriendin ik wist niet meer wat ik moest doeb toen is het een half uur uitgeweest en daarna was het weer aan. Hij is iig heel eerlijk en hij is niet zo'n eikel die dat als het zo mocht zijn dat va de telefoon doet. Maar denk er gewoon niet aan misschien wil ie wel heel iets anders.

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 20:29

hij is hier geweest.. heeft het dus wel netjes gedaan.. Niet op een slappe manier zoals bij wkoekoek..

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 20:33

toch wel netjes van hem! Tja... en wees blij dat hij je toch neit vast houd, om toch 'iemand' te hebben!

Sterkte en succes met de verwerking!
En denk maar zo... geen hand vol maar een land vol leuke jongens!

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 20:41

jemig even schrikken zeker. Nou succes ermee en hou je taai he meid!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 22:42

Heel veel strekte hiermee. Mar idd geen hand vol maar een WERELDBOL vol Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 22:48

Ahh, jeetje wat rot voor je, maar inderdaad geen hand vol maar een land vol. Hmmm, weinig leuke helaas, maar goed op ieder potje past een dekseltje.

En over een paar weken denk je er heel anders over.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 22:50

Tallie1979 schreef:
Nou, het is dus uit.. En inderdaad om de reden die ik al noemde.. Het is voor zijn gevoel doodgebloed..
gatver, k*t voor je. maar over tijdje kijk je er heel anders tegen.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 23:46

SuperPepeijn"]
[quote="Tallie1979 schreef:
Nou, het is dus uit.. En inderdaad om de reden die ik al noemde.. Het is voor zijn gevoel doodgebloed..
gatver, k*t voor je. maar over tijdje kijk je er heel anders tegen.
[/quote]

Ja inderdaad hier heeft Sp gelijk in. Het is mij dus ook overkomen. Na 4 jaar wordt je ff verteld dat ie niet weet offie nog wel wat voor je voelt en weg issie. Helaas is er bij ons een kind in het spel en voor hem vind ik het het ergste. Die mist zijn papa vreselijk.
Ik kom er wel overheen , alhoewel ik wel heel erg down ben geweest.
Op dit moment ( na 4 weken) ben ik er wel achter dat ik gewoon beter af ben zonder hem, hij is gewoon nog te jong voor al die verantwoordelijkheid.
Helaas maar life goes one!

Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 00:49

Joh, wat ellendig voor je. Hij heeft het wel netjes afgehandeld, dat moet ik hem wel nageven. Hij zal het zeker niet leuk gevonden hebben, voor hem is het ook moeilijk. Wie weet zie je hem nog eens en kun je dan gewoon met hem praten.
Uiteraard ga ik met de rest mee, je leven gaat door en er zijn meer mannen dan kerktorens Haha!.

Suzanne F.

Berichten: 49177
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 08:56

Jee rot voor je ja. Hij heeft het inderdaad wel erg netjes gedaan. Maar ik vraag me nu af...had je dit niet kunnen zien aankomen?? Misschien hadden jullie er eerder over kunnen praten??

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 09:05

Sjee, bij Obsession is het ook wel banketstaaf gegaan, maar 4 weken om er achter te komen dat je eigenlijk beter af bent zo, is wel fijn. Ik weet niet of Tallie er zo snel overheen zal zijn. bij mij duurde dat destijds iets van 9 maanden. In zo'n geval kun je alleen hopen dat de tijd snel voorbij gaat zodat je eerder van het verdriet af bent. Sterkte Tallie. Inderdaad, je zult er wel overheen komen, het heeft alleen effe tijd nodig.