Desiree"]
[quote="Simone20"][quote="Desiree schreef:
Ik vind die ouders bijzonder egoistisch. Ze denken kennelijk niet goed na over wat goed is voor hun kind. Sommige mensen stellen het welzijn van het geloof boven het welzijn van hun kind of van mensen.
En wie ben jij dan dat jij daar zo'n oordeel over mag hebben! Ja sorry hoor laat dat lekker aan hun zelf over. Zij hebben een bepaalde geloofsovertuiging en zij denken dat dat de beste is, of dat zo is is weer een andere vraag.
[/quote]
WAarom mag ik daar geen oordeel of mening over hebben? Natuurlijk denken die mensen dat ze het zo goed doen, maar dat wil toch niet zeggen dat ze een foute inschatting kunnen maken? Ik denk dat dit op hun kind meer impact heeft dan ze erg in hebben, en ook niet de impact die ze in gedachten hebben.
[/quote]
Tuurlijk mag je daar je mening over geven maar dat je zegt dat ze kennelijk niet nadenken over wat goed is voor hun kind dat vind ik niet helemaal eerlijk. Die mensen denken wel degelijk na over wat het beste is voor hun kids alleen denken zij daar net iets anders over dan wij bijvoorbeeld.
Ik ken simone heel goed en haar ouders ook. Het zijn geen rare mensen en ze hebben heus wel nagedacht over wat voor haar het beste is. Iedereen doet dat en iedereen doet dat weer anders. Er zijn ook genoeg niet jehova getuigen waarmee ik het niet eens ben met bepaalde manieren van opvoeden.
Enne simone is best normaal hoor

Ze heeft er gelukkig geen tik aan over gehouden!