lang haar vraag:UPDATE op pag. 3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 20:26

ik gebruik swarzkopf met kamille geloof ik (dat gelige doorzichtige spul). anders wordt mijn haar snel vet en hier wordt het ook dik door, ik moet er dan nog wel apart een cremespeoling bij gebruiken.
ik heb onderin zo'n lokje wat erg droog is met punten en afgebroken enzo, hebben jullie dat ook?

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 13:01

Ik was mijn haar 3x per week,met Fructis en ik wil nooit meer wat anders!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-02 23:30

jee wat een leuke reacties allemaal!

ook ik heb nog weer tipjes en opmerkingen:
koud is wel koud maar het kan ook met lauw water hoor Haha!

als je haar nat is NIET kammen of borstelen is ook gewoon veel beter tegen gespleten punten,pas als het droog is kammen.

tender:ik heb ook zo'n 3 a 4 flessen conditioner op 1 fles shampoo nodig,maar ik ben ook zo'n best wel veel uitprobeerdert dus heb ook nogal eens half volle flessen over die ik dan niet meer wil gebruiken.

fructis:veeeeel gebruikt dus,maar helaas als ik mijn haar er 1 keer mee was dan is het droog maar plakt het helemaal aan mekaar vast,hoe lang ik ook uitspoel:helpt niets,nee ik ben een week bezig met het eruit wassen van dat plakkerige!!

o en dan heb ik dus eigenlijk alle soorten merken al eens uitgeprobeert en kwam na drie jaar van alles en nog wat toch weer uit op mijn favo product van daarvoor:the body shop.

dus iedereen met probleem haar: probeer ze eens zou ik zeggen.................

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 09:29

Ik heb dat bij Fructis helemaal niet! Lachen Bij mij wordt mijn haar er heeerlijk zacht van en heel goed doorkambaar

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 11:37

Ik heb niet alle reacties gelezen maar ik gebruik altijd Elvive (eerst nog elseve)
Nu gebruik ik meestal de gele, met citroen of zo maar ik gebruik ook regelmatig de blauwe "3-in-1" met ceramide R of zo iets.

Ik heb hier geen conditioner bij nodig en ik heb er ook weinig van nodig per keer.
Het is wel duur spul maar dat haal ik er makkelijk uit omdat ik dus geen aparte conditioner meer nodig heb en ook best lang met zo'n flesje doe.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 20:40

Ik was mijn haar elke dag met Fructis shamppo. Ik gebruik geen conditioner. Heeft mijn haar niet nodig.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 20:53

Desiree schreef:
Ik gebruik Herbal Essence, je weet wel, van die reclame waarin vrouwen spontaan klaarkomen als ze die shampo gebruiken. Ik zit er nog steeds op te wachten totdat mij dat ook gebeurt, maar helaas.... Is dus geen eerlijke reclame. Overigens, de shampo ruikt lekker, en de cremespoeling werkt goed.


Haha, we noemen dat hier de kreunshampoo, iedereen weet waar je het over hebt! Haha!

Maar goed, ik was mijn haar drie keer in de week zo'n beetje met zoveel mogelijk verschillende shampoo's. Als ik echt maar een shampoo heb staan wordt het op een gegeven moment niet schoon meer. We hebben dus standaard een zootje flessen staan van verschillende merken. Ideaal.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 15:21

ik was het om de dag
dan eerst met dat shampoo van de aldi verschillend spul in gele , blauwe en groene flessen
en dan met cremespoeling van palomlive en pas kammen als het droog is
werkt echt perfect

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 17:51

Ik was het 1 a 2x per week. Afhankelijk van hoeveel ik heb gereden (en gezweet met warm weer) en of ik op vrijdag heb gezwommen (dan was ik het sowieso).
Ik had altijd VO5 shampoo en conditioner voor fijn haar. Maar nu mijn haar langer wordt (hangt bijna op de broekband) vond ikhet toch minder fijn worden. Dus heb ik iets speciaal voor lang haar genomen (ruikt naar perzik, wordt je bijna misselijk van). Via de drogist bij ons in het dorp ben ik aan een spray van volgens mij Gliss kur gekomen. dat je op lang, nat haar kunt spuiten, dan laat je je haar drogen en is het eenvoudig doorkambaar, en ook de klitten haal je er heel makkelijk van af.

Vooral na het zwemmen heb ik erg last van klitten, dat chloorwater droogt je haar gigantisch uit! Met dit spul gaat het heel fijn, als je het maar goed laat drogen (waar ik heel vaak onvoldoende tijd voor heb ivm met werk).

Equishine heb ik ook wel eens geprobeert, helaas werkt het bij mij minder anti-klit als bij mijn paard. Dit spul van gliss kur noem ik de equishine voor mensen (werd volgens de mevrouw van de drogist ook bij kindertjes gebruikt die zwemles hebben, kids hebben ooik vaak van dat dunne, fijne haar).

ik borstel mijn haar lang niet elke dag. Heb er 's nachts een vlecht in, en dat scheelt enorm. Als ik het wel een keer borstel, kom er zoveel haar dat het vreemd is dat ik nog niet kaal ben.....

Ik heb helaas haar dat niet geschikt is om los te dragen. Al helemaal niet als ik iets draag met eern kraagje of van synthetisch materiaal. Dus altijd maar een vlecht (of 2 of 3), of een knoetje of iets in die geest.....

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 18:21

ik was mijn haren 3x in de week. ik was ze met andrélon. Zomertarwe *LOL* ik heb er ook de cremespoeling van, maar ik moet ze wel uitkammen als ze nog nat zijn, want anders krijg ik ze dus écht niet meer uit de knoop

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 20:33

Ik was om de dag mijn haar met Fructis. Maarre die gare verhalen heb ik nog nooit gehoord hoor! Ik heb zelfs ook nog nooit iets gehad...

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 20:59

Ook ik was mijn haar om de dag met een eigen merk shampoo Lachen Volgends mij nu met er eentje van de Aldi Lachen

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 17:19

Ik was mn haar uh zondag, dinsdag en donderdag. En elke dag met creme spoeling. Mijn haar pluist vreselijk en zeker de dag nadat ik het gewassen het. grr

Ferda

Berichten: 279
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 21:03

ik was mijn haar 2 of 3 x in de week.Ik gebruik Fructis en dat is de beste shampoo die ik tot nu toe heb gehad!!