Schietpartij in de buurt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Schietpartij in de buurt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-02 20:57

Gister belde een kennis mijn moeder, of ik al thuis was...
Nou ik zat ziek thuis, dus; ja Haha!
Maar waarom dan? Er bleek iets aan de hand te zijn, ze mochten het buurthuis niet meer uit (was 1 of andere activiteit), en de buurt hier verderop waar ik altijd kom was afgezet.
Mijn moeder mijn oom gebelt, die heeft een scanner dus kon horen wat er aan de hand was.
Het bleek hier verderop te zijn, 4 slachtoffers en veel bloed.

Maar we hoorden helemaal geen ambulance ofzo, ik ging naar mijn kamer, en vanuit daar hoorde ik het heel goed Verward Vanuit ons raam zag je iedereen rennen en met lampen enz.
Echt heel eng!

Toen ben ik gaan slapen en de volgende dag was het op het journaal en stond het in de krant.
Ik weet nog niet precies hoe het gegaan is, maar er was in ieder geval een schietpartij, 1 iemand is overleden... Hij woonde in de buurt naast ons en was 18 en ik ken wel een paar jongens daar dus ik kreeg het alweer helemaal benauwd Maar de naam kwam me niet bekend voor, misschien dat ik hem wel van gezicht kon... Niet dat het minder erg is als ik diegene niet ken, maar toch....

Het is gebeurd bij een soort sauna/cafe ofzo, geen idee, is altijd een zooitje daar.
Ik fiets er weleens langs, en dan sta ik bij het stoplicht te wachten daarvoor en dan komt er altijd wel een jongen; hee meisje kom eens Verward natuurlijk kom ik niet, en maar goed ook.

Vet geluk dat ik die dag ziek was, ik had ook op dat moment onder weg naar huis kunnen lopen en dat ik die kogel in me kreeg Scheve mond
En mijn moeder had toevallig de hond al vroeg uitgelaten, alelmaal geluk dus!

Maar dat is toch wel even schrikken als het zo dichtbij je in de buurt gebeurd.... Verdrietig

Charmotte 4-ever!!!


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 22:40

oow ik moet er niet aan denken. Die tijd van de bende van venlo heeft al genoeg mensen hier angst bezorgd ik weet niet of je daar weleens van gehoord hebt de bende van venlo maar dat was een bende die hebben overal moorden gepleegd ed en laatst fiestste ik uit het bos met een vriendin (niet doordenken) en toen stopte er een auto naast een ander auto en die stonden stil midden op de weg en ik dus schelden enzo en wie zat er in de auto Dennis P. Broer van de hoofdverdachte deze was ook betrokken bij moorden niet maar wel mensen in elkaar geramd en daar was ik dus even lekker op aan het schelden maar gelukkig had die dat niet gehoord!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Britta31, dust, furious, goesju, LolaTFB, nienke555 en 185 bezoekers