Origineel idee voor verjaardagsfeest

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

annepaardoes

Origineel idee voor verjaardagsfeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 19:41

Begin mei vier ik samen met mijn zusje mijn 16de verjaardag voor onze vrienden (ja we zijn vroeg met plannen Cool )
Nou willen we eigenlijk met een gezellig en origineel idee aankomen.
We wilden eerst een kleine bbq geven ,maar omdat een vriendin van mij dat al doet is het niet leuk om haar idee af te pakken Tong uitsteken
We vieren het feest gewoon bij ons in de tuin (’s avonds)

Heeft iemand nog originele ideeën?
Ik hoor ze graag Haha!

zoetiej

Re: Origineel idee voor verjaardagsfeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:44

Mm, jullie willen het dus in de tuin houden. Anders zou je misschien een spooktocht kunne houden, op internet kan je veel spooktochten voor groepen vinden. Misschien een beetje kinderachtig, maar ik vind het wel altijd gezellig. Maarja, ik ben 12 Haha!

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 19:59

Dat heb ik vroeger ook wel gedaan toen ik een stuk jonger was en toen was het wel leuk ja. Nu inderdaad een beetje kinderachtig Tong uitsteken

Ik zoek een idee wat ik ook gewoon in de tuin kan houden Lachen

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:38

Je zou het gewoon simpel kunnen houden, soep met broodjes, verder een lekker muziekje in de tuin, hier en daar wat hapjes en een thema als gala, hawaii of gemaskerd bal.
Je kan het natuurlijk ook wat groter aanpakken, bijvoorbeeld een, ik geloof dat het Amerikaanse Instuif heet, houden. Dan neemt iedereen wat te eten mee, zodat je vanalles wat hebt en van verschillende dingen wat kan proeven. Helemaal leuk is het natuurlijk als je een vriendengroep met verschillende nationaliteiten hebt, dan kan je vragen of iedereen wat mee wilt brengen wat typisch is voor het land waar ze geboren zijn, of waar hun ouder(s) geboren zijn. Daar kan je ook weer een leuk themafeestje aan vastplakken, zoals traditionele kledij of gewoon een van de andere thema's.
Met een muziekje in de tuin kom je al een heel eind en met een Instuif bespaar je ook weer geld. Je kan dan afspreken dat de ene een toetje, de ander een voorgerechtje, enz. meeneemt.
Mocht je het zat zijn in de tuin kan je altijd een uurtje bowlen, karten, laser gamen, het is maar net wat je er aan kwijt wilt Lachen
Hopelijk heb je hier iets aan Lachen

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 10:15

Ja Kieffer's idee is erg leuk. Ik heb volgende maand een feest: OVER THE TOP. Iedereen mag in zijn "te" kleren komen. Dus bijvoorbeeld in een gala jurk die net té is of net uit de mode. Ben benieuwd Haha!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 10:23

Ik heb een Bananen in Pyjama's feest gehouden Haha! Iedereen moest in Pyjama komen ... vet leuk!

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 10:25

ik ben het met kieffer eens Haha! klinkt errug gezellie

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 17:06

Lovely1 schreef:
Ik heb een Bananen in Pyjama's feest gehouden Haha! Iedereen moest in Pyjama komen ... vet leuk!

Whaha, die is ook wel gaaf! Kwamen er ook mensen als banaan?

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:05

een themafeest is altijd erg leuk!
laatst 1 gehoord met t thema: " een beetje vreemd,maar wel lekker!"
daar kun je nog alle kanten mee op,van kinky tot weird!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 09:50

Kieffer schreef:
Lovely1 schreef:

Whaha, die is ook wel gaaf! Kwamen er ook mensen als banaan?

haha nee dat niet.. helaas Tong uitsteken

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 11:38

hmm bbq is natuurlijk wel het leukste om te doen, maar om je vriendin niet in de weg te zitten, kun je bv ook marsmellows maken, of van die zoete broodjes die je op de bbq kunt klaarmaken en dan wat suiker en boter erin doen... zeeeer jammie. En verder gewoon lekker een buffet maken of zo. Broodjes, soep, en savonds gewoon chips, nootjes enz.

Misschien kun je cocktails maken zonder alcohol, met allerlei kleurtjes erin en zo.. en verder vermaken je gasten elkaar toch wel!!

(wel even aan denken dat als je het in je tuin viert, en je hebt directe buren, dat je ze even laat weten dat je een feestje geeft, om irritaties te voorkomen.. Knipoog ) .

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 19:32

Theama feest lijkt mij inderdaad ook wel heel leuk Haha!

Ghani: oeh met die marsmellows en die cocktails zijn ook wel leuke ideeën Tong uitsteken
Haha ja. Gelukkig hebben wij geen lastige buren ,maar we doen toch maar bij iedeen een briefje door de brievenbus Tong uitsteken