Raar: meisje zoekt verzorgpaard en verzorgster!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lydia1964
Berichten: 7
Geregistreerd: 10-09-02

Raar: meisje zoekt verzorgpaard en verzorgster!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-02 13:43

Ik las op http://www.hippics.net een advertentie van een meisje wat een verzorgpony zoekt.

Direct daarboven, van een dag later staat een advertentie dat ze zelf een pony gaat kopen en daar een verzorgster voor zoekt.

Nou is dat niet erg, ik gun iedereen een verzorgpaard/pony of eigen pony, maar wat ik wel onwijs raar en ongepast vind is dat ze zelf voor een verzorgpony absoluut niet wil betalen en dat de persoon die haar komt helpen €100 moet neertellen, omdat ze het financieel anders niet red.

Ik vind dat dit meisje beter geen pony kan kopen! Wat nou als het dier ziek word? Moet de verzorger er dan ook voor opdraaien?

Dit was even een ergernis, ik weet niet wat jullie ervan vinden?
Laatst bijgewerkt door Lydia1964 op 11-09-02 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt


xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 13:46

Jah dat komt helaas vaker voor... maar je kent het wel die 'pennymeisjes' die bij pappa en mamma-lief gaan zeuren en dat de ouders uiteindelijk toegeven en dan voor grote financiele problemen komen te staan...en denk eens aan die arme pony..
'Bezint eer ge begint'

Boque | Bokai | Buka | Boksel

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 13:47

Ohh zij.. tja.. ik zou me er niet te veel drukte om maken, ze kan er toch ongestraft mee wegkomen helaas..

Ik vind dat het ook niet hoort, maarja, wie ben ik.. Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 13:49

Ach sommige advertenties moet je niet te serieus nemen.
Zo kwam er laatst een meisje bij me staan toen ik Sarah aan het opzadelen was. Ze hing al een paar dagen rond de wei. Vroeg of ze mee mocht helpen poetsen enzo. Vertelde ondertussen doodleuk dat ze zelf 3 Arabieren had (naam, leeftijd, stokmaat, alles vertelde ze erbij). Ik nog vragen of ze daar genoeg tijd voor had Verward (duhhhh Marije Bloos )
Spreek ik iets daarna Maaike, die weet gelijk welk meisje ik bedoel, had een tijdje terug gevraagd of ze eens op Saar mocht rijden en die ging er direct met haar vandoor *LOL*
Staat er nu een advertentie met een foto van haar op oa Hippics: verzorgpaard gezocht (hoezo, ze had er toch zelf 3 Schijnheilig ) en dat ze lang en sterk genoeg is om echte paarden aan te kunnen.
En ja, een Tinker van 1.45 is natuurlijk een stuk sterker dan een 'echt paard' Haha!

Ik zou me niet zo druk maken over advertenties die anderen zetten eigenlijk.

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 13:52

Trouwens, dat meisje zit hier ook op bokt.. Haha!

Heb haar ook al eens gevraagd waarom ze dat deed, maar ik kreeg alleen maar een grote mond terug.. Bovendien vraag ik me af wat er waar is van haar verhalen..

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 13:52

Nee, ik zou me er ook niet zo druk om maken. Ze zetten vaak iets neer, maar denken er verder niet over na. Of ze hebben niks te doen. Laat ze maar lekker in hun waan...

Het leven is een gebakje!

pmarena

Berichten: 48040
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 16:05

Zie je wel vaker , van die grote verhalen dat ze zelf geweldige paarden hebben , wedstrijden rijden enzo ,
en dan ondertussen vragen of ze een of ander huis- tuin en keukenponietje mogen poetsen !! Lachen

Ja tuurlijk , geloof je het zelf ? Tong uitsteken

Maar ja , het zij zo.....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 16:29

Ik snap die meisjes echter wel hoor. ALs je iets zo ontzettend graag wilt, ga je je wel eens in bochten wringen om het toch mogelijk te maken. Soms verlies je dan wel eens de realiteit uit het oog. Deze meisjes krijgen ook absoluut geen steun van thuis.

De hond is de betere mens

pmarena

Berichten: 48040
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 21:20

Ik kreeg ook nauwelijks steun van thuis , maar deed dit toch echt niet hoor.
En kijk , als je nou een onschuldige fantasie hebt waar je je bij houdt , okee Lachen

Maar sommigen gaan wel heel erg ver , en verzinnen steeds weer een ander verhaal , en gaan gewoonweg vrij grove leugens rondvertellen ,
dat gaat te ver hoor....

Zoals dat ze andermans paardje gaan beschouwen als hun paard , terwijl ze er niks mee te maken hebben....

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 23:18

waarom die 100 euro ik denk dat ze dat nodig heeft om dat geld terug te betalen wat ze van der ouders ofzo leent voor de pony te kunnen kopen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie