Update: Petertje man van Dorine een Burn-out!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 21:33

Hoi,

Het lijkt er op alsof jullie zeker eens naar Shrek moeten kijken. Ik vond dat zelf een film in de categorie 'feel good' movies. Hoop dat jullie daar een beetje van opvrolijken.

Verder natuurlijk veel sterkte gewenst. Ik reageer niet zo vaak op Bokt, maar lees/leef wel mee met jullie hoor Lachen

Groetjes en knuffles,
Judith

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 02:20

Hé jakkie, dat kan er ook nog wel even bij. Ik hoop dat jij hem kunt helpen. Hij kan nu in ieder geval zonder schuldgevoel en zonder al teveel schipperen gewoon bij jou zijn. Misschien dat dat al helpt. Geen druk meer van je werk en gewoon tijd besteden aan wat je het liefste wilt: bij jou zijn.

Ik ben 7 oktober weer terug van vakantie. Als hij tegen die tijd zin heeft, kom dan gezellig langs dan zorg ik dat alle bokkers uit de buurt er ook zijn.

Liefs, liefs en nog eens liefs!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 09:47

Voice schreef:
Het lijkt er op alsof jullie zeker eens naar Shrek moeten kijken. Ik vond dat zelf een film in de categorie 'feel good' movies. Hoop dat jullie daar een beetje van opvrolijken.


Wat een ontzettend goede tip Voice! Ik val standaard in slaap bij films, maar deze heb ik al twee keer van begin tot eind gezien, hij is zoooooo leuk! Cool

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 10:18

Veel leuke dingen doen ja Lachen Dat mag ik ook van de dokter Tong uitsteken (beste advies ever Knipoog )


Iig wens hem veel sterkte, en jij natuurlijk ook.
Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten ondanks dat je ineens allemaal leuke dingen mag doen Knipoog

Have fun together Lachen

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 10:40

Eigenlijk is het niet zo gek dat het met Peter niet zo goed gaat. Hij heeft ook nogal wat voor zijn kiezen gekregen.

Weinig mensen die daar geen last van krijgen denk ik.

Veel rusten, leuke dingen doen, niks moeten en veel aandacht voor elkaar; op die manier komen jullie hier wel door!

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 14:01

Film: Cats & Dogs...

Je moet er alleen wel van houden. Heel veel sterkte en kop op. Jullie samen Lovers