LOI

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

LOI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-02 08:58

Wie van jullie heeft ervaring met het LOI..?
Ik wil misschien de LOI mbo opleiding Vakbekwaam medewerker dierverzorging (poef, wat een naam) gaan doen.
Vanmiddag ga ik naar het LOI op die opleiding even te bekijken. Lijkt me opzich wel heel leuk.
Maar ik hoor weleens slechte verhalen over bijv het NTI (iets soortgelijks) en daarom wilde ik weten wie van jullie ervaring heeft met het LOI Lachen


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 09:17

ik wil een opleiding fotografie gaan doen bij de LOI. is wel vrij prijzig daar in vergelijking met andere studiecentra, maar het ziet er wel professioneel en gelikt uit.

Amor Vincit Omnia

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 09:48

Ik ben nu bezig met een studie van de LOI, nog maar net begonnen dus ik kan er nog niet zo heel veel over zeggen, maar tot nu toe bevalt het goed! Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-02 11:11

Zucht... wordt ik net gebeld door iemand van het LOI, dat ze de opleiding niet hebben, waar ik vanmiddag naar zou komen kijken Boos! .
Pas in november issie er weer, en dan kan ik me ook pas inschrijven.
Nou ja, daar moet ik dan maar op wachten...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, BlackClaw, cinniz123, ComscoreBot, EmptyWords, Fly_high, hagelslag, ImLucky, jitskenienke, julie0307, Lau, Lau07, Letje01, maaikemuis, Muiz, pol013, Purkii, ReadTheRulez, Rosalie_91, saphire, Snippergroen, Speirs, Unicorn79, xLeoniee, YandexBot, ynskek en 181 bezoekers