Gister SBS6 - Twin Towers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 19:01

ze hadduh hier ook zon documentaire en die heb ik dus ook gezien, maar deze was erger, dit was met alles wat jij heb gezien en meer, zelfs met shots van binnen in toen het was begonnen en toen de eerste toren ingesort was, DAS PAS EEN HELEBOEL STOF!!!!!!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 19:29

Denk er maar eens over na: vandaag één jaar geleden waren er een stel kapers feest aan het vieren, omdat ze de volgende dag dood gingen ten behoeve van hun doel.. Echt, om ziek van te worden..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 09:49

joostvangestel schreef:
Denk er maar eens over na: vandaag één jaar geleden waren er een stel kapers feest aan het vieren, omdat ze de volgende dag dood gingen ten behoeve van hun doel.. Echt, om ziek van te worden..

NOg erger, hier in nederland, en ook in engeland las ik in de krant wordt het toegestaan dat die mensen op straat feest gaan vieren. Als je neonazi bent, dan wordt je opgepakt, maar als het om hen gaat is er ineens vrijheid van meningsuiting, hoe kwetsend deze ook is. Vreemd. Ik vind dat echt niet kunnen.

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 10:13

Cowgirl schreef:
Denk maar niet dat het die soldaten in hun koude kleren gaat zitten hoor als ze weer een bom neer gooien.

Ik vind juist dat we dit soort dingen moeten herdenken.
Ik sta op 4 mei ook altijd even stil bij de dodenherdenking en morgen met 11 sept zal ik ook best een minuut stilte willen houden.



Helemaal mee eens.. Maar waarom maakt Irak die wapens, heb je daar al eens overna gedacht? Misschien omdat er een constante dreiging vanuit Amerika is?

Ik praat niemand zijn gedrag goed, maar besef wel dat Amerika ook niet vlekvrij is..

Bovendien is het bij Saddam Hoessein net zo moeilijk om hem te pakken te krijgen als bij Osama Bin Laden. Oftewel: Men vermoord straks het volk om hem heen en treft hem er niet mee. Want je kunt mij niet wijsmaken dat Saddam of zoiemand als Osama Bin Laden geeft om het volk om hem heen..

En verder ben ik het zeker eens met jouw zin over herdenken. Ik vind zeker dat we dat moeten blijven doen. Ik ga vandaag ook zeker wel een paar minuten stil zijn voor al die mensen die gestorven zijn precies een jaar geleden.. Dat hoort nou eenmaal en dat is fatsoenlijk!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 15:38

[/quote]


Toevallig stond vandaag in de krant(telegraaf, okay) dat Saddam Hoessein zo even een atoombom kan maken en die zo'n beetje overal neer kan laten komen.
Het gaat de VS niet om de bevolking maar om die leiders daar van het land of terreurgroepen als die van Osama Bin Laden.
Ik zou het echt niet fijn vinden als die lui zo'n bom boven nederland laten vallen of ergens anders. Om dit te voorkomen moeten ze Irak wel binnenvallen.

Cowgirl, ben het heemaal met je eens!!!