Mijn vader heeft een collega: Cor. Deze heeft een vrouw die ik even A. noem. Zij was vroeger bevriend met mijn moeder en heeft ook nog een dochter die nu 13 jaar is. De laatste keer dat wij hen zagen was toen het meisje 4 jaar was, 9 jaar geleden dus.
van vroeger: Het was mijn broertjes verjaardag en hij lag al op zijn bed. A was zo bezopen dat ze op de tafel ging dansen en mannen probeerde uit te dagen. Ze haalde haar dochtertje uit bed en begon seksueel veel dingen met haar te doen ( schaamgebied ). Kindje huilen en Cor zag dit. Bleek dus dat A al heel lang haar dochter seksueel misbruikte, Cor wilde zijn vrouw niet kwijt dus die heeft met haar gepraat...zij beloofde het nooit meer te doen.
Mijn moeder had al een beetje in de gaten wat er speelde voor deze avond ( die ik trouwens als 7 jarig meisje heb meegemaakt ). Mijn moeder en A hadden het over het lievelingsplekje bij je kind ( moeders weten wat ik bedoel, zo'n zacht kriebelplekje wat bij mijn moeder mijn slaap was en mijn rug..hier viel ik van in slaap), A zei dat die van haar dochter, de clitoris was en mijn moeder vond dat maar een raar grapje... bleek dus later geen grapje te zijn.
Waar ik nu mee zit..
A zocht weer contakt met mijn moeder en vertelde dat ze gescheiden was. Dochter woonde bij haar en ze had een nieuwe vriend. Ik noem hem R en hij heeft een zoontje van 7. Dochter van A is nu dus 13. Ze kwamen op mijn broertjes verjaardag zaterdag en bleven slapen tot zondag.
Het blijkt nu dus dat de seksuele handelingen niet gestopt zijn. Dit meisje is even grof gezegt getraind om het normaal te vinden, ookal is ze 13 jaar... ze heeft nog steeds niet in de gaten dat het mis is wat er gebeurd. R, weet hier niets van af... hij gaat goed met zijn zoontje om ( moeder van het zoontje is al heel lang geleden overleden) voor het jongetje zijn vrouwen dus heel anders dan de papa die hij al 7 jaar ziet. Hij heeft nogal wat interesse in billen en borsten, maar doet hier niets mee. Echt een heel lief en vriendelijk jochie. Nu heb ik alleen het idee dat A dit jongentje ook misbruikt ( mijn moeder denkt het ook ).
De dochter van A heeft een achterstand met leren, en dingen begrijpen. Dit kan gebeuren natuurlijk... er zijn meer kinderen met een achterstand. Zij heeft alleen niet in de gaten dat wat haar moeder doet fout is, en hier heeft haar moeder denk ik ook geen rekening mee gehouden. Ze kwam namelijk een zaterdag avond naar mijn kamer om te praten. Ik zocht hier niks achter want ik had toen nog niets in de gaten, begon ze ineens over hetgeen wat ze van haar moeder heeft gehad: Een penis. Dus ik dacht: een penis? Is dit een pubergrapje? Ik gevraagt wat ze ermee bedoeld en ze zegt nou gewoon een penis ( dildo). ' Mama leert me er nu mee omgaan, want anders kan ik niet naar de middelbare school'. Vertelde ze me. Ze is zo gehersenspoeld dat ze denkt dat ze niet naar de middelbare school kan als ze nog geen sex heeft gehad. Ik wil verder niet vertellen wat ze nog meer zei, hier zitten missenlijkmakende details in die ik zelf niet over mijn mond krijg. Heb er verder nog over te zeggen dat ze, wanneer ze naar haar stiefvader gaat, altijd naar zijn penis grijpt. Hij heeft haar - ook toen ze bij ons was - hierop aangesproken dat hij dit niet goed vind, en moederlief gaat dan alleen lachen. Meer kan ik niet vertellen sorry.
Nu is er dus ook het zoontje van die man. Hij heeft vanaf zijn 3e geen moeder meer gehad en vind vrouwen dus heel interessant ( op een heel normale manier). Nu dat hij dus een soort stiefmoeder heeft zit hij heel de dag bij haar als een klein kindje. Ook dit heel normaal. Ik zag echter dat wanneer ze hem oppakt, zit ze bij zijn kruis. Wanneer hij naar de wc moet ( kan hij al lang alleen vertelde zijn vader) moet de dochter van A mee, en ze zit dan ook aan hem. Hij gaat in protest maar vader heeft niets in de gaten. Dochter van A moet hem in bad doen en ook toen hoorde ik vanuit de badkamer een klein jochie protesteren. Heb het tegen mijn moeder gezegt en die maakte duidelijk dat A haar dochter bepaalde dingen moet afleren. A wist toen wel waar mijn moeder het over had, mijn eigen stiefvader wist er niets vanaf want anders had hij ze het huis wel uitgeschopt!! ( het is zijn huis en ze kwamen meer voor hem op visite, omdat ze hem nog niet kende) Ik probeer dus te zeggen dat ik ervan zie komen dat dit jongentje dalijk ook wordt misbruikt.
Wat moet ik hier nu aan doen? Naar de politie gaan heeft geen nut zij mijn moeder, want de dochter van A moet zelf aangifte doen. Het zoontje weet nog niet eens wat sex is, en denkt waarschijnlijk dat dochter irritant is. Wat moet ik nou doen?

Het is een lang en moeilijk leesbaar verhaal geworden denk ik. Maar dat komt omdat het niet zomaar een verhaal is, ik begon met schrijven en dan komt alles in een verwarde volgorde... omdat ik het eerst maar wilde vergeten. Ik hoop dan ook dat iedereen normaal zal reageren, het gaat immers om twee kinderen!