Ouders 40 jaar getrouwd!! Jemig...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zwartwitje

Ouders 40 jaar getrouwd!! Jemig...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 14:53

Pff gek verhaal: gister was ik met mn moeder aan de telefoon. Het ging erover dat ze een foto van mij, mijn zus en onze vriendjes kwijt was op de computer en of ik wist waar dat bestandje stond. Nee, dat wist ik niet. Terwijl mn moeder de foto aan het zoeken was vertelde ik wat ik allemaal meegemaakt had van de week.. gewoon een koetjes-en-kalfjesgesprek dus.

Uiteindelijk was ik uitgekletst en had mn moeder de foto gevonden, dus ik zei; nou mam tot dinsdag dan (want dan kom ik bij ze langs) en we bellen nog wel even. Ja is goed zegt ze, tot dan! Ohja mam, zeg ik, schiet me ineens weer te binnen, jij en papa zijn toch dit jaar 40 jaar getrouwd? Jaaa, zegt ze, we wilden ook een weekendje weg plannen met zn zessen.

Oh leuk, zeg ik, want welke datum was dat nou ook weer, die bruiloft? En geven jullie geen groot feest ofzo? Neh zegt ze, papa heeft wel een grote bos rozen gekocht, dat vond ik wel lief van 'm. Ik verbaasd, want ik dacht dat het ergens in mei was, dus waarom m'n vader nu al rozen had gekocht.. Zegt mn moeder: nee, het was niet in mei, ook niet in april, het was in maart.. Dus ik zeg: Wat, vandaag?! zegt ze: ja, we zijn vandaag 40 jaar getrouwd! Dus ik natuurlijk helemaal verrast en verbaasd dat ze dat niet even zegt, ik bedoel als ze me toch belt over een stomme foto Haha!

Nou, ik was echt helemaal ondersteboven. 40 jaar is echt laaaaang. Belde ik later m'n zus op (die is meestal beter op de hoogte van dat soort dingen dan ik) maar nee hoor, die wist het ook niet! Ik vond 't eigenlijk best slecht van ons dat we dit niet wisten... hoewel aan de andere kant m'n ouders aan dit soort dingen niet erg veel belang hechten.
Maargoed, nu moeten we dus halsoverkop nog een kado gaan verzinnen Haha! Iemand een idee? We dachten aan iets met foto's van vroeger, een kalender ofzo... Help! Nagelbijten / Gniffelen

Zijn hier uberhaupt mensen van wie de ouders zo lang getrouwd zijn? Haha!

Annemarie

Re: Ouders 40 jaar getrouwd!! Jemig...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 15:00

Nou, hier niet

Zo'n kalender is wel een super leuk idee! Haha!
Wat mijn ouders wilden hebben toen ze 25 jaar getrouwd waren was in ieder geval iets wat ze konden bewaren en waar ik dan iets persoonlijks bij had geschreven/gedaan/gemaakt.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 15:03

Hihi je hebt 'm gevonden
Ja, iets wat zelf gemaakt is vind ik ook het leukst. Daar heb je dan later toch de leukste herinneringen aan.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 15:08

fotosessie met zijn allen is altijd prachtig om te geven!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 15:33

Een mooie fotosessie is zeker een leuk idee!

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 15:41

M'n ouders zijn 25 jaar getrouwd, m'n opa en oma afgelopen februari 60 jaar en zolang ze beide blijven leven gaat de teller gewoon door.. Haha!

Een kalender of fotosessie met de hele familie (waar je weer een kalender van kan maken) is inderdaad een leuk idee!

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 15:44

Wat vinden ze leuk? Vakantie, lekker uit eten, nieuwe fiets (ligt natuurlijk ook aan je budget)...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 15:45

Zo'n kalender is een leuk idee ja Ja Alleen zou ik 'm dan van 2008 pakken, of een verjaardagskalender Lachen Met jullie namen alsvast voorgedrukt, evenals trouwdagen Knipoog
Fotoshoot is altijd wel heel leuk, maar redelijk standaard (sorry Bloos).

Wel leuk zeg, 40 jaar... Mijn ouders waren vorig jaar 25 jaar getrouwd, maar ze zijn ook nog jong (46 en bijna 48). 40 jaar zou niet goed zijn Clown

Kan de verwarring trouwens niet ontstaan zijn door de kerk en de wet? Pap en mam zijn geloof ik ergens in februari voor de wet getrouwd en 7 juli voor de kerk. Of net andersom, maar dat denk ik niet Clown Zij hebben 7 juli als trouwdatum aangehouden Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 15:51

Mijn ouders zijn geloof ik niet voor de kerk getrouwd. Het kan komen doordat "maart" en "mei" op elkaar lijken, iets anders kan ik niet verzinnen hahaha..
Nee, toen mijn ouders trouwden was het middenin de hippietijd. Mijn moeder droeg een kort bloemenjurkje en mijn vader had lang haar en een baard *LOL* op de foto's zie je allemaal van die conservatieve tantes heel zuur kijken, terwijl mijn ouders echt stralen, zo lief.
Lekker uit eten is wel een goeie. Dat gaan we zeker een keertje doen.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:35