Beltegoed opvragen bij Dutchtone prepaid

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ethelate

Beltegoed opvragen bij Dutchtone prepaid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-02 20:01

Nou, ik heb dus nu al bijna 3 jaar een dutchtone simkaart... en dutchtone heeft er al flink mee lopen klooien...
me gewoon afgesloten...
kan niet meer in me voicemail...
en nu dus ook niet meer me beltegoed afluisteren.

Omdat ik een oud nummer heb, zo ik geen nieuwe nummers doorkrijgen ofzo... Verward

Dus aan andere dutchtone prepaid bellers vraag ik: welk nummer moeten jullie bellen om je beltegoed afteluisteren?

Want ik vraga me toch steeds meer af, wanneer het piepje van beltegoed op, komt... Haha!

Sommige ezels kunnen enkel over paarden praten

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 21:44

Heel makkelijk, 1244.
Als je je beltegoed wil afluisteren of opwaarderen, toets 1 (anders krijg je een lap tekst te horen hoe het werkt en ben je alweer eventjes verder) en dan wijst het zich van zelf.

Voicemail is 06-28 500 550.

Je moet je beltegoed nu ieder halfjaar opwaarderen he, eerst was het minimaal 1 maal per jaar, nu is het dus per half jaar (dat geldt volgens mij al vanaf 1 juli oid, heb je daarvoor opgewaardeerd, is het beltegoed nog 1 jaar geldig, vanaf 1 juli dus nog maar een half jaar).

Er zit ook iemand op bokt die bij Dutchtone werkt, misschien kan je die er wat meer over vertellen (weet ff zo niet meer wie het nou was, gebruik anders de zoekfunctie).

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 23:38

Dat was ik dus!!
En je hebt helemaal gelijk: beltegoed afluisteren gaat via 1244.
Opwaarderen is sinds juli inderdaad eens per half jaar geworden ipv eens per jaar, daarnaast moet je dus ook opletten dat je niet helemaal op nul staat want dan moet je eerder opwaarderen.

Als je mij je telefoonnummer even pb't kan ik wel even voor je nakijken wat er met je nummer aan de hand is.
Als je te lang niet hebt opgewaardeerd kom je eerst op een status te staan waarin je niet meer kunt bellen maar nog wel kunt opwaarderen. Als je dat dan nog niet binnen 30 dagen hebt gedaan wordt het nummer echt afgesloten.
Kan het zo voor je nakijken ik werk morgenmiddag(zondagmiddag dus eigenlijk al vandaag;) weer van half vier tot twaalf dus dan zal er vast wel even tijd zijn om dat na te kijken.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 14:27

nou, ik heb in Mei nog opgewaardeerd,... ik ga het zo eens ff proberen!
Eerst even me accu opladen! Haha!

Sommige ezels kunnen enkel over paarden praten

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie