Hooikoorts!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-01 14:19

Bleeeeeh Verdrietig het is weer zover, hooikoortstijd voor mij!
Ik heb een of ander medicijn gekregen (mizzolen ofzo) en dat helpt wel, alleen....word daar zoooooo moe Gaaaap Gaaaap Dromen Gaaaap van.
Heeft iemand hier ook hooikoorts en een medicijn waar je niet van in slaap valt! Het is echt geen doen: 5 kinderen rondlopen, 3 paarden te doen en ik krijg mijn ene been niet voor het andere!

Groetjes Suzanne


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 14:25

Ik zal eens vragen wat mijn ma heeft. Die is nooit zo moe en is allergisch voor
bepaalde boompollen (hooikoorts dus) en ook nog voor appels en worteltjes en een klein beetje voor aardappels als ze niet gekookt zijn.
Ze gebruikt in ieder geval oogdruppels en neusspray preventief op dagen dat het heel erg is zyrtec tabletjes ofzoiets... tegen allergtische reacties.
Dat helpt heel goed.
Ik moest er weleens een innemen omdat ik iets van 40 muggebulten had en mezelf helemaal open krapte van de jeuk. En toen ikdat had ingenomen was de jeuk weg!
Ik zou zeggen probeer zyrtec.
Succes.
lijkt me een ramp hooikoorts.
Groetjes Petra

:evaw:

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 14:46

x
Laatst bijgewerkt door janna op 20-02-22 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 15:06

allerfre werk redelijk, maar niet echt goed bij mij! Zyrtec ben ik erg goed over te spreken, is bovendien op recept verkrijgbaar (beter dan allerfre dat moet je zelf betalen!) Ik gebruik die dingen alleen als ik het weer verdacht vind, wil niet meer slikken dan nodig is!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-01 15:32

Nou, ik moet nu helaas wel elke dag slikken, anders is het niet echt vol te houden: niezen, jeukende ogen, keelpijn, benauwd! Volgens mij heb ik Zyrtec al eens eerder gehad, zal mijn huisarts eens bellen. Dat wat ik nu heb....gaaaaaaaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap , ben net een dweil!

Groetjes Suzanne

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 15:42

suc7!!!!

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 20:45

Hoi, ik heb ook last van hooikoorts. Helemaal sinds Sam vanaf vorige week op het land staat, elke avond als ik bij 'm vandaan kom (zoals nu) zit ik met dikke betraande ogen en met giga-niesbuien Boos!
En ik moet er nog steeds iets voor halen, denk dat ik een paar zyrtecjes van m'n hubbie pik }>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 00:27

Ik gebruik ook ALLERFRE, elke dag een tabletje, helpt perfect.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 02:19

Ook ik heb last van hooikoorts. De huisarts heeft me een neusspray voorgeschreven (Rhinocort Aqua) en dit werkt geweldig!

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 07:40

Hoi, ik had altijd Claritine in combinatie met inhalers. Dat is dit jaar Zyrtec geworden, Claritine schijnt eruit te zijn.
Ik vindt Zyrtec wel sneller werken, maar vanmorgen werd ik wel met dikke rode kriebelogen wakker Verward !
Ook heb ik 5 jaar lang, ieder voorseizoen een pollenkuur gehad, dat zijn injecties die je weerstand tegen die allergie moet opkrikken. Ik heb daar wel baat bij gehad, mijn inhalers gebruik ik nu minimaal!

Stekte met de hooikoorts! Groetjes, Ada

*~`✿ .¸`☆¸ღ ¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´¸.✿`~*
*22-6-1992…. Kingstone my love....RIP…+7-7-2022

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 08:55

Ik heb Claritine in combinatie met oogdruppels en neusspray, ze hebben van de week bij ons gehooid en ik had er weinig last van, alleen 's ochtends van 7 tot 9 heb ik veel niesbuien

Ik heb die Claritine 3 weken terug van de huisarts gekregen dus het is nog gewoon in de handel

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 10:12

ik had jaren claritine maar op een gegeven moment was k er n beetje imuum voor geworden (na bijna 8 jaar gebruiken)
toen ging k over op zyrtec.. nou daar wor k nou moe van en ik krijg k mega eetbuien...
na een jaar maar helemaal gestopt..
was nie zo'n goed idee... (wel door gegaan met oogdruppels prevalin en neusspray op recept)
en dit jaar maar weer aan de claritine en dat gaat wel goed..
maar nu las k net dat die eruit gaat... Huilen

..... leeg .....

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23412
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 11:25

Mij vriend gebruikt ook Zyrtec volgens mij en ik heb van de huisarts Claritine gekregen (zo los is het een beetje niet zo goedkoop) maar het werkt prima!!

Renee

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 16:47

Ik gebruik ook Zyrtec zowel tegen mijn allergie (paarden Verward , stof, etc. en hooikoorts). Ik heb echt van alles geprobeerd en ik zat aan 10 !! verschillende medicynen, niks hielp alleen Zyrtec Lovers . ik liep nl bij een allergoloog in het ziekenhuis. Zyrtec moet ik wel elke dag innemen en als ik het een dag niet neem nies ik extra veel en heb ik hele rode ogen. Nu nies ik nog wel veel maar mijn hoofd is minder verstopt.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 18:02

Claritine en spuiten doen mijn moeder en broer.
Helpt goed volgens hun.
Groetjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Barchetta, ElCamino, Facebook, fnpetter1990, gigil, haffiefreak, judithje, karlli, Kinke, Lalladidoo, Saskiaa_, scoebje, teunis001, topsylover, Tucktuck, valine, Weenck en 144 bezoekers