N.a.v. "Wat mag mijn welzijn kosten": Het vervolg!

Moderators: Muurp, Murthul, Berdien, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Maatje02

N.a.v. "Wat mag mijn welzijn kosten": Het vervolg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-02 21:27

Dit is een vervolg op het topic "Wat mag mijn welzijn kosten" hier op alg.
Voor de liefhebbers/geinteresseerden:

Na een weekje van hard onderhandelen met het hoofd over de financien zijn we/ ben ik eruit:
ik heb besloten voor de overstap naar de nieuwe functie en heb dus gekozen voor mijn eigen welzijn. Ik zit echt super naar m'n zin waar ik nu zit (op afd. van 'nieuwe baan' zeg maar) en kan erg veel leren+ontwikkelen in de nieuwe functie, i.p.v. dat ik kies voor 'het grote geld', de auto, etc. Haha!

Dan maar wat minder financien, vergeleken met wat ik had, want ik blijf het geen slecht salaris vinden.
Bruto zou ik er ca. 500 euro op vooruit gaan, als het allemaal doorgaat, maar dat geld gaat dus op aan een eigen auto ( ik rijd nu auto voor nog geen 225 euro in de maand incl. alles..).

Nu kan ik verder geen invloed meer uitoefenen op de procedure, nu gaat er onderhandeld worden over de hoogte mijn afkoopsom.
Als dit niet doorgaat, zou ik dat echt heel jammer vinden, maar dan kijk ik opnieuw wat ik doe: blijven waar ik zit of iets anders zoeken. Zit niet op de schopstoel gelukkig.

Het is dus nog niet rond, maar ik voel mezelf erg opgelucht en ook weer happy omdat ik nu def. een besluit genomen heb.
Ik begon toch behoorlijk gaar ( Verward Gaaaap en Verdrietig ) te worden van dit hele gedoe,
na weken van wachten, dubben, rekenen, onderhandelen, etc etc.

Ik voel me nu echt alsof er een last van mijn schouders is gevallen
Pling

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie