morgen solliciteren ** Update**

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

morgen solliciteren ** Update**

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-02 16:56

Ik ben het nu echt Misselijk op mijn werk en ga morgen maar ergens anders solliciteren.

Sinds mijn chef weg is(inmiddels 6 maanden) is de sfeer er niet beter op geworden.
had voor mijn vakantie al 3x woordjes daar en deze week(mijn eerste werkweek sinds vakantie) is het alweer 3x raak geweest.

Nee het ligt niet aan mij, ze kunnen niet normaal iets vragen aan je of je krijgt al de volle laag(mijn baas en zijn broer).
Ik heb vaak genoeg tot 10 geteld maar ben nu uitgeteld dus nu trek ik mijn mond open, waren ze niet echt van gediend van de week.
Voor de rest kan ik het met iedereen goed vinden dus dat is wel jammer.

Er stond een advertentie van een paprika kwekerij dus ga ik daar eens kijken. dus wie weet...
Na 3,5 jaar bloemen.



** Inmiddels geweest. Ik heb gesolt voor 32 uur in de week , ik wil iets minder werken.
Maar ze beginnen zomers al om 6 uur!!!. Dat betekent om kwart voor 5 de wekker af, eruit eten en om half 6 op de fiets.
Ik heb dan wel een auto , maar ik wil graag op de fiets naar mijn werk kunnen.
Ik sta nog op de lijst en wordt volgende week gebeld, maar ik doe het denk ik niet.^6 uur is wel erg vroeg.**
Laatst bijgewerkt door Cowgirl op 06-09-02 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 17:16

Succes.
Gewoon weggaan als het je niet bevalt.
Werk genoeg in Nl en vooral in de tuinbouw.
De sfeer vind ik het belangrijkste wat er is, dan maakt het eigenlijk niet eens zoveel uit wat je doet.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 17:32

ja dat had ik dus ook mar volgens mij denken meerdere er zo over daar want iedereen gaat er weg ze houden niet veel meer over en danb zijn ze vorig jaar ook nog verkozen tot beste supermarkt van nederland

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 17:45

Gelijk heb je, wat zullen ze op hun neus kijken. En succes bij het solliciteren!

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:19

Ik ben dus ook op zo'n manier weggegaan. Helaas liggen de bijbaantjes niet voor het oprapen. Nja, niet een die ik wil. Ik heb niet zoveel eisen, maar wil het liefst niet meer in een winkel werken, of in ieder geval direct contact met geld...heb nogal een trauma aan een overval overgehouden.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

pmarena

Berichten: 48063
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:31

Succes ! Lachen

Niet om het een of ander hoor , maar hier hebben we paprika's en tomaten , de mensen die in de paprika's werken komen onder de beestjes er weer uit , haar , armen , alles plakt....en het is echt heel smerig tropisch tussen de paprika's........

Op die manier werk je echt niet met plezier.

Daarentegen als je gewoon paprika's moet snijden , en de planten er netjes bijstaan zonder ongedierte-overlast , dan moet het heel fijn & schoon werk zijn....

De benauwdheid erin valt mij iig ontzettend tegen , dan zit ik nog liever tussen die tomaten Lachen

(ik ga trouwens volgende week m'n laatste week in hier , dan ga ik ergens anders beginnen *blij* Lachen )

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:32

ik zou ook weg gaan als ik jou was, je gaat al met een rot
gevoel naar je werk lijkt mij!
veel succes als je gaat solliciteren bij die paprikakwekerij

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:32

Ik heb ook een blauwe maandag in de paprika's gewerkt, en als je leuke collega's hebt is het erg leuk! Echt waar. Ik had wel een moderne luxe mooie kas daar.

Succes met solliciteren!

:evaw:

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Re: morgen solliciteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:32

Cowgirl schreef:
had voor mijn vakantie al 3x woordjes daar en deze week(mijn eerste werkweek sinds vakantie) is het alweer 3x raak geweest.


Nou, ik spreek mijn collega's toch iets vaker dan 3x3 woordjes.... Schijnheilig
Maar Cowgirl, succes!

GO(W)GIRL GO! Party!!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 10:05

Goed idee: tijd voor een andere baan! Is postbode niks voor jou? Lekker buiten lopen/fietsen en 's middags vrij.... lijkt mij nou echt ideaal! Maarre; succes met solliciteren!

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-02 18:00

heb hem ff naar boven gehaald ivm een update.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 18:19

6 uur beginnen is idd wel heel erg vroeg.
Ik heb het eerlijk gezegd ook genoeg gedaan, maar dat was niks voor mij als avond mens.
En wij moesten het dan alleen als het heel druk was, maar dan ging je wel door tot 8/10 uur savonds Slapen

Ik heb verder ook eens gesolliciteerd bij een paprika kweker en daar werkte je ook van 6 tot 5.
Aangezien ik toen ook ergens geslolliciteerd had waar je pas om 7 uur hoefde te beginnen en nog eens 10 km dichterbij was (had toen nog alleen een brommertje) was de keuze heel snel gemaakt.

Zit er verder meer tuinbouw in de buurt?
Want dan zou ik daar zo eens binnen stappen.
Al heb je natuurlijk wel pech dat je bijna voor de winter periode zit en ze misschien in die tijd geen mensen nodig hebben.

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 21:03

Hihi, anders kom je toch gewoon bij ons solliciteren!!

Ehmja??

pmarena

Berichten: 48063
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 22:18

Misschien kun je in overleg wat later beginnen ?

(ik heb vandaag alles doorgesproken met nieuw bedrijf , ga lekker om half negen 's ochtends beginnen voortaan !!! *juich!!* Lachen )

Kijk anders voor iets heel anders , lijkt je dat niet fijner ? Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AnneMarijeP, Contemplate, Lagonda, Liseef, manonutjuh, Marleen_L, miezelke, Milow2018, Poety, Schuur_, sevenofnine, shadowstar, Vavane, Xyris en 163 bezoekers