Sorry, f geduld tot morgen, helaas..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-01 21:31

weet niet waar t misgaat, maar steeds als ik een lang 9 erg lang) verhaal heb voor bot, berdwijnt dat opeens, zonder aankondiging oid.. heb net tot 2 keer toe (!!) een mega, echt mega verhaal zitten typen over leorna en d'r veulen, omdat t de eerste keer openss sloot en weg was.. de tweede keer gebeurt na veeel tekst precies t zelfde, maar die kon ik nog opslaa in word, zo leek het ( staat in 'tekens'/comp. taal, niet in tekst.. help..?)
Morgen is m'n vader wel in de buurt, kan die ff kijken, want ik ben nu echt onwijs pissed off en depri!!!
Zit verd.mme gewoon een uur ( wilde jullie alles vertellen, echt alles, van begin tot eind) voor jan banketstaaf te typen hier!!

Ligt dat aan bokt, want tot 2 keer toe lange teksten, vorige week ook al een vrij lang stuk zomaar weg, of ligt dat aan netscape..??
Morgen probeer ik te reden wat er te redden valt, lukt 't niet dan zal ik 't voor de DERDE en laatste keer opnieuw doen..
Sorry, maar nog ff geduld dus..
misschien kan heike /bart me laten weten wat er mis gaat ( heb 't alleen nog op bokt gehad..??)
Ga nu snel de paarden ( 3 *LOL* )vanm achteren halen, naar de voorste wei ( vind ik wat veiliger voor de nachten nog)

. tot morgen..-zuuuucht-

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 22:02

Kl*te is dat hè? Ik heb het wel eens met mailen. Heb ik net een hele lange mail getypt, wil ik 'm versturen, issie helemaal weg! Bart raadde me aan om af en toe ff het stuk tekst te kopiëren (gewoon alles selecteren en dan met rechtermuisknop 'Kopiëren). Als je dan je tekst kwijt raakt, start je Bokt opnieuw op, je maakt een nieuw reactiescherm aan en doe je met je rechtermuisknop 'Plakken'.

Provisorisch, maar ja. Wel fijner dan je pimpelpaars ergeren aan teksten die je steeds kwijt raakt.

Over pimpelpaars gesproken: Prisca's moeder is volgende week jarig en haar broer schijnt daarvoor komend weekend deze kant op te komen. Misschien kan hij de rijbroeken dan meenemen?