Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loulou schreef:*gaat dit topic in de gaten houden, mij auto zit helemaal vol krassen*
als het geen diepe kras is kun je het wel wegpoetsen
kan ff niet meer op de naam van dat spul komen.....
diepe krassen is mij met dat spul ook niet gelukt
Antheman schreef:En heb je dat spul toevallig in de schuur ofzo staan? Zodat je het merk voor me kunt opzoeken
XxSultanxX schreef:volgens mijn vader het het comandant wax ofzo
maar je kan het beste ff naar een auto shop gaan want daar moeten ze het wel hebben
loulou schreef:Antheman schreef:En heb je dat spul toevallig in de schuur ofzo staan? Zodat je het merk voor me kunt opzoeken
had t gevonden in de schuur bij m'n vriend. dus kan t nu helaas niet voor je opzoeken.
zij hadden ook zo'n speciaal machientje (geen idee hoe zo'n ding heet) maar daar moest je dat spul op doen en dan draai zo'n schijf heel hard rond om het erin te poetsen. later moest je daar dan een ander doekje opdoen om het uit te poetsen...
Antheman schreef:Comadant wax zal ik onthouden! Iemand die weet waar ik dit kan krijgen?
loulou schreef:Antheman schreef:Comadant wax zal ik onthouden! Iemand die weet waar ik dit kan krijgen?
bij de autozaak heb je goede merken.
maar volgens mij verkopen ze bij hema en kruidvat dat spul ook van eigen merk.
xMarleeNx schreef:Even naar een autozaak/dealer gaan.
Deze heeft vaak een klein verfpotje met lak in de kleur van je auto wat je zo erop kunt smeren even moet laten drogen en er niks meer van ziet.
xMarleeNx schreef:Even naar een autozaak/dealer gaan.
Deze heeft vaak een klein verfpotje met lak in de kleur van je auto wat je zo erop kunt smeren even moet laten drogen en er niks meer van ziet.
Mietje schreef:Onze auto had afgelopen jaar ook nogal wat krassen.
Mijn vader heeft ze best netjes weggewerkt. Als je wilt kan ik hem wel even vragen met wat voor spul ie dat gedaan heeft?
LiNdA1986 schreef:Commandant is goed spul, je heb daar ook verschillende maten in (in die korrels dan)
Niet te veel wrijven en poetsen want dan beschadigd wel je lak.
Ik heb het ook gedaan op mijn auto en van alle krassen zie je niets meer. Je kan het gewoon kopen bij de Halfords.
Antheman schreef:LiNdA1986 schreef:Commandant is goed spul, je heb daar ook verschillende maten in (in die korrels dan)
Niet te veel wrijven en poetsen want dan beschadigd wel je lak.
Ik heb het ook gedaan op mijn auto en van alle krassen zie je niets meer. Je kan het gewoon kopen bij de Halfords.
help, korrels?
Maar hoe heb jij het erop gedaan als je niet teveel moet wrijven?