Plan mislukt...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-01 12:37

Op mijn werk hebben we twee digitale camera's. Die worden gebruikt bij bouwkundige keuringen en inspecties van diverse panden.

De duurste camera is standaard voor mijn baas, die heeft hem ook altijd thuis of in zijn auto liggen. Die andere wordt door mijn collega gebruikt, die hem echter wel zoveel mogelijk op kantoor moet laten liggen als hij hem niet voor werkzaamheden nodig heeft. Waarom? Collega woont in Friesland en ons kantoor staat in Heiloo (vlakbij alkmaar in Noordholland). Mocht deze collega ziek worden en iemand anders heeft de camera nodig, moeten we helemaal naar friesland om dat ding op te halen.

Maar goed, deze collega heeft maling aan alles en iedereen en gaat gewoon zijn eigen gang. Hij heeft dus dit weekend (hij werkt niet op vrijdag) de camera mee naar huis genomen. Zomaar. Zonder te vragen.

Mijn baas laaiend en ik laaiend. Waarom? Nou, omdat ik de camera van mijn baas dit weekend mocht lenen om foto's te nemen van toon en isard tijdens de verhuizing. Bovendien leek het me wel leuk om Toon samen met het likkende kalf op de foto te zetten. Het is vandaag de laatste dag op stal, dus daarna geen likkende kalfjes meer voor Toon! (Hij is nu helemaal in de ban van de kalfjes Lovers )

Helaas: plan mislukt. Die duurdere camera mag ik van mijn baas wel voor een keer mee, maar dat wil ik niet. Als daar wat mee gebeurt ben ik niet blij... Ding kost 2500 gulden...

Dus: ik ga straks een fotorolletje kopen om toch wat foto's te kunnen maken en als ik ooit een scanner heb, zal ik jullie er mee opzadelen! Als je tenminste leuk zijn...

Stomme kl%&@3te collega!!!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 12:59

Nou ja zeg! Ik snap dat je boos bent, wat is dat voor een vervelende kwast joh? Echt balen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 13:00

Tik hier net een heel verhaal ....staat het er niet grrrrrr.
Boos! Nou ja het kwam er op neer dat het mij heeeeel leuk lijkt om foto's van Toon en het likkende kalf te zien Knipoog

:evaw:

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 13:03

wat een *poedersuiker*-collega zeg!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-01 13:04

Ja, die collega is echt een Extreme duivel . En dan te bedenken dat ik officieel zijn cheffin ben...

Nou laat maar zitten, niemand heeft invloed op zijn gedrag, eigenzinnige Koe .

Als je hem confronteerd met dit soort dingen zegt hij altijd doodleuk: o, ja. Ja, ik zal er om denken. Maar hij zegt ja en doet gewoon nee.

Hoezo frustrerend????

Nou ja, ik ben nu gefrustreerd maar ik ben gewoon aan mijn weekend toe. Laten we het daar maar op houden *LOL*

Groetjes Mieke

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 14:44

woont er geen bokker met scanner in de buurt kan je ff een miniboktscanmeeting houden, en kunnen wij mooi je foto's zien Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 20:55

Citaat:
Op 2001-06-01 15:44, schreef ylva:
miniboktscanmeeting


MIniboktscanmeeting whahahahhahahahah alleen dat woord al. ik lig helemaal plat hier!
GroetjeS!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie