Pony of School?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 14:55

Kun je geen verzorgster zoeken die Heros verzorgt op de dagen dat je niet kan komen?


ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 14:59

Ik zou iig in de tussenuren huiswerk maken... Verder krijg je waarschijnlijk toch wel weer roosterwijzigingen.. Met 13 tussenuren kun je iig al heel wat huiswerk maken, is dat probleem ook opgelost.. Zo doe ik het ook.. (alhoewel ik door mijn eindexamen jaar toch al minder lessen heb)

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131961
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 15:42

Met een beetje geluk kun je in de tussenuren al flink wat huiswerk maken.
Is het een optie om een bijrijder te zoeken ?
Zodat je bijv. in het weekend en een paar avonden per week kunt rijden, maar niet elke dag "verplicht" hoeft ?
Dat zou een mooie middenweg zijn !
Je hebt meer tijd voor je huiswerk, en ook nog de broodnodige ontspanning !

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 15:44

heb je niemand die op je paardje kan letten? geen familie of vrienden??

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 16:07

Das wel balen!! Maar kijk als je je pony weg doet zie je je pony straks helemaal niet meer dan kan je toch beter een verzorgster zoeken...oke het is moeilijk vertrouwen te winnen want je wil het beste voor je beestje maarja dan heb je je beestje nog wel

22 Januari verwachten we ons kleintje

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 16:13

Een goed studieplan maken is de enige manier. Je hebt veel tussenuren, daar kan je al vooruit werken en leren. Verder kun je misschien uit school direct naar je paard toe. Scheelt ook altijd een hoop tijd!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 17:42

Dat concentreren gaat vanzelf wel goed. Zorg er gewoon voor dat je alleen aan een tafel zit, zodat je niet 'per ongelijk' met anderen gaat kletsen. Als je eenmaal flink aan het werk bent, vergeet je alles om je heen. Lawaai, de mensen, enz. Zo gaat dat met mij in ieder geval wel! Of neem een discman mee, dat helpt ook wel vaak. Succes!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 18:37

idd Marije, een discman of walkman niet te hard aanzetten zodat je de herrie daaromheen niet meer hoort.

en idd goed plannen, het is zeker wel te doen hoor, als mensen een paard kunnen houden met een fultime baan en kinderen kan jij het zeker met je school!

28-09-2007
Nothing compares too you...

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 19:45

Tussenuren kun je nuttig gebruiken, maak al je maak werk, en als je je kunt concentreren leren...
Misschien Bart om een ban vragen, en dus niet meer bokken, scheelt ook een hoop! Haha! Schijnheilig
Verder in weekende en vakanties alle werkstukken vooruit werken (klinkt misschien stuudjes-achtig, maar scheelt een hoop.
Verder, moet je pony iedere dag gereden worden?
Kan je bv niet afspreken dat iemand anders die er toevallig toch is, dat die jouw pony ff los gooit ofzo? en verzorgt?

Goed plannen en niet je tijd verlummelen, dan moet het echt te redden zijn!
Succes!

trouwens wat ik doe is vooruit werken... (nouja, meestal plan ik het, en uitvoeren soms) Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 19:50

gekke vraag, maar 3 uur!!!!! Da's echt niet nodig, dan maar doordeweeks als je weinig tijd wat minder aan hem besteden.. En je huiswerk op school maken.. Ik persoonlijk zie niet echt een heel groot probleem, gewoon: alle vrije tijd studeren, en even wat minder lang poetsen, dan lukt het wel!

Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, _JTM, Azhari, Besje, Condor, Elin_, Firebug, Hannerups, Hjartje, kimberly1995, Polarize, smiley, TessaxQuincy, Tessiej, wiifke, Wispeltuur, xColorCross en 185 bezoekers