minikort rokje, hoerig of juist sexy

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 09:24

Wmijn schreef:
Wat me enorm opvalt aan de geplaatste foto's is dat het vooral de uistraling/manier van poseren is en de kleding/schoenen die er verder nog bij gedragen worden die het ordinair maken.
Ik zelf heb wel een vrij kort rokje (rokjes die langer zijn staan mij dus echt niet, ben ik te klein en te mollig voor) en dat draag ik zelfs naar de TU met 70 % mannen. Met wel als aanvulling dat daar een lang jasje op gedragen wordt waardoor het in mijn ogen niet ordinair is (heb overigens ook complimentjes gekregen voor de verschijning, ook van vrouwen).
Mijn conclusie, het gaat er vooral om hoe je je gedraagt bij wat je draagt en wat je er verder bij draagt aan kleding/schoenen/makeup. Lachen

Studeer jij hier op de TUe? Welke faculteit dan? ik werk hier. Ik zal het ook ECHT wel uit mijn hoofd laten om hier zowiezo een rok aan te trekken hoor! op faculteit bouwkunde trek je nog niet zoveel aandacht, maar toen ik nog werkte bij werktuigbouwkunde kenden ze mij allemaal, en ik hen niet.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 09:25

SuperPepeijn schreef:
ligt helemaal aan de situatie en of de dame in kwestie mooie benen en billen heeft Haha!


eens.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 09:27

Als je zowiezo zo'n rokje aantrekt, trek je ook aandacht, of eigenlijk vooral aandacht van mannen, van wie je helemaal geen aandacht WILT trekken. Als alle mannen in mijn omgeving er nu goed uit zouden zien zou ik sneller geneigd zijn om me op die manier te kleden. Maar gezien de omstandigheden (de meeste mannen zijn eigenlijk toch maar lelijk of onbeduidend om te zien) zoek ik het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 09:31

Met van die stalbenen, en cellulitisbillen zou ik het niet doen, ligt er ook aan wat voor rokje, wat voor kleur.........................enz...........en wat je er nog meer bij aan hebt. Ik weet wel dat als ik het aan trek, dat het superordi is!, maar heb gelukkig niet de behoefte om dat soort dingen te dragen.

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 11:47

Opzich kan het misschien best mooi zijn, maar als ik iemand met zo'n rokje zie lopen heb ik al gauw zoiets van; h**r....
Eergister zag ik een vrouw in de stad lopen, minirokje aan en van die blubberbenen eronder en helemaal blauw bij hara knieholtes ofzo, echt zo vies gewoon Misselijk Doe dan gewoon een broek aan hee....
Niet om eigendunk te hebben, maar ik zou het misschien best kunnen hebben met mijn figuur, maar ik ze m'n eigen niet echt in zo'n rokje lopen... Lips are sealed

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 13:24

Pipo schreef:
Met van die stalbenen, en cellulitisbillen zou ik het niet doen.


Hhahahahaa, nee daarom draag ik het ook niet. Knipoog Ik voel me er ook gewoon niet prettig in. Ik heb gewoon geen mooie lange benen voor zo'n rokje. Daarbij nog een lekkere paardrijkont (not) dus dan staat het helemaal niet. Een lange rok is tot daaraan toe maar geen minirokje voor mij.....

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 15:08

minirokjes zijn juist leuk!!!
ik heb er een stuk of 3...vin het ook wel leuk staan maarja ik hab dan ook wel hele lange dunne benen en ik vind ook wel dat je er geen gympen onderaan moet trekken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 15:11

wat ik wel heel lelijk vind, is mensen met brede heupen en van die spillepoten eronder, als die hun knieen bij elkaar zetten zit er zo'n spleet tussen hun bovenbenen, die moeten naar mijn mening ook niet zo'n rokje aan hebben.

Ach maar goed, ik heb dus stalbenen, dus wat zeur ik!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 16:42

neh ik vind het gewoon prutsmuts achtig

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 18:43

ik vind dat een minirokje gewoon puur mooi is maar dat ben ik en ik ben dan ook een jongen dus die moeten het mooi vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 18:50

Nee hoor stitch, jongens mogen ook gewoon een mening hebben, en hoeven het niet mooi te vinden.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 18:41

Yootha"]
[quote="Haagsemeid schreef:
Ja het ligt eraan wie het draagt en wat je erbij draagt...ik loop ook wel eens in een rokje maar dan wel voor de rest netjes enzo...maar loop meestla in rokjes die onder je knie zitte...niet die me oma zou dragen hoor maar gwoon wel leuke Haha!

wat Pregini zegt het ligt er ook aan waar je loopt!! Kijk ik liep een keer in een truitje die je in Den Haag met gemak aan kan en toen liep ik ermee op vakantie in Gramsbergen...nou mensen zaten me vaag aan te kijken Haha!


Ja maar wat moet je ook in Gramsbergen? Verward Nee hoor geintje. Maar je het wel gelijk erover dat het eraan ligt waar je iets draagt.
[/quote]

Ja dat weet ik ook niet echt, was niet zoveel te doen maarja we gingen erheen op vakantie dus tsja alles is beter dan thuis zitten Lachen