welke supermarkt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Bij welke supermarkt doen jullie het liefst je boodschappen?

C1000
29 (25%)
AH
32 (27%)
MCD
Geen stemmen
Bas v/d heyden
7 (6%)
Super de boer
5 (4%)
Edah
2 (1%)
Aldi
12 (10%)
Konmar
9 (7%)
overige
19 (16%)

Totaal aantal stemmen: 115


Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:53

Roos"]
[quote="Barb schreef:
Hey je hebt Deen er niet bij staan daar kom ik dus elke
dag, we hebben trouwens ook geen andere supermarkt.

In Opperdoes hebben we wel de buurtsuper (Spar) maar
daar voel ik me niet echt thuis Haha!


Rij dan toch door naar Midwoud (grens van Oostwoud), daar zit toch een beste grote supermarkt (voor 'wesf-friese gehucht' begrippen dan Haha!
Ik ga zelf altijd naar de Aldi en de Lidl en als ze het daar niet hebben of het is van hun niet te 'vreten' dan ga ik naar de Komart.
[/quote]

ik ga geen einden rijden om bij de beste en grootste supermarkt uit
te komen
DEEN is perfect voor mij *LOL* kan me geen betere supermarkt wensen
hij is heel groot en ruim en ze hebben bijna alles

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 18:08

Ik heb hier keuze genoeg aan supermarkten maar ik hou het op de Lidl. Dit filliaal heeft een mega-grote parkerplaats en is erg dichtbij. Bovendien zitten ze op een overdekt winkelcentrumpje met een Kruidvat, Konmar, Halfords, Scapino, Visboer, bloemenkiosk, slijterij en nog meer van dergelijke kleine winkeltjes. Alles bij de hand, erg handig en scheelt aanzienlijk in prijs.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 18:42

wij gaan meestal bij de hoogvliet.... af en toe bij bas van der heyden.
de c1000 hebben we hier niet Haha!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 19:33

Wij hebben hier alleen maar een Em-té, die is overigens best goedkoop, dus dat is mooi meegenomen!

Ik ga nu vooral naar natuurvoedingswinkels voor mijn dieet, maar dat is geen supermarkt Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 19:36

Ik bij de Plusmarkt, die bezorgt thuis, de C1000 omdat ie nog iets goedkoper is en dichterbij, de AH als ik bij het station ben en een lekker vers sappie mee slinger.... en voor kerst inkopen omdat ze een groot assortiment verse kruiden hebben....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 23:37

Groente. fruit, kaas enz. haal ik altijd op de markt.
Omdat we in Hoog Soeren geen winkels hebben, ligt het er altijd maar aan langs welke supermarkt ik kom.
Ik heb dus geen vaste supermarkt.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 23:38

wij doen altijd bootschappen bij Hoogvliet

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 01:53

Albert Heijn, die bezorgen thuis Haha! Dromen

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 02:47

C1000 maar 1x per week naar Super de Boer omdat ze hier bij de C1000 geen Sisi zonder prik light verkopen. En das nou net het enige wat ik drink... Frusty

C1000 zit hier op fietsafstand. Dat is toch wel de belangrijkste reden om daar heen te gaan...

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 12:12

Ik heb op de C1000 gestemd, maar dat is vooral prijstechnisch. Merk wel dat als ik bij toch altijd nog in de Appie eindig voor bepaalde dingen en als het even snel moet steek ik natuurlijk ook makkelijker de straat over dan dat ik in de auto stap voor een goedkopere supermarkt. Ook jammer is dat de helft van m´n boodschappenlijstje bij de C1000 gewoon niet in het assortiment zit, dus dan moet ik het wel dichterbij zoeken Knipoog.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-02 12:33

euhm, voor de luie mensen Haha! C1000 bezorgt ook thuis

max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 13:05

wij gaan altijd bij de : jumbo Lachen
ze bezorgen thuis ( de super ook wel maar dat zijn niet zulke aardige mensen . en ze zijn chagerijnig ook) en de jumbo zit best dichtbij(alles eigenlijk wel)

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 14:34

Ik haal zelf geen boodschappen verder maar me moeder haalt altijd bij Super de Boer. Deze supermarkt is dichtbij de winkel waar zij werkt en gaat dus uit de werk gelijk daar boodschappen doen. Ook gaat me moeder ongeveer 1x in de maand naar de Aldi en gaat hele inkoop doen bijvoorbeeld pakjes en pakken multivitamine. Maar super de Boer vindt ik verder wel oke hoor!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 16:53

bas vd heijden want als ik daar kom ken ik iedereen en is het super leuk om boodschappen te doen (met iedereen een praatje maken enzo, BTW ik werk daar Knipoog )
*LOL*

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 19:22

1. de poeiz: goedkoop, vers en lekkere groente en fruit, lekker brood en uitgebreid
2. de aldi: lekkere spullen en toch goedkoop )al wel duurder met de euro
3. lidl voor drinken en ijsjes
4. konmar voor de luxere spullen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 22:09

we hebben er 2, hier in het dorp verder. Super de Boer en Plusmarkt. Wij gaan altijd naar de Super de Boer, en waarom moet je me niet vragen Tong uitsteken

Marije_jiplover

Berichten: 25317
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 22:53

Ik ga naar AH, Konmar, Dirk vd Broek (netzoiets als Bas vd Heiden) en naar Aldi. En als ik bij mijn ouders ben naar AH en Edah.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 23:03

Albert Heijn, maar meer omdat ze bij ons van 8 uur 's morgens tot 10 uur 's avonds open zijn.
En zonder zou ik dus geheid verhongeren...(nou ja bijna dan)

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 08:58

Grote boodschappen bij de Lidl en de Jumbo. Af en toe de C1000. (Komt ie toch nog voor in mijn rijtje! Haha!)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 09:00

bij de Dekamarkt en soms voor een paar kleine dingetjes naar de AH, dies net wat dichterbij dan de Deka

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 09:17

In breugel, waar mijn paarden staan is heel dichtbij een supermarkt, de C1000. Ik zet ze vrijdagmiddag in de wei, en dan ga ik intussen boodschappen doen. De C1000 heeft al mijn merken, de dingen die de AH vroeger ook had maar er uit heeft gedaan. Daarnaast is het er veel rustiger winkelen, ruim voldoende parkeerplaats en ik ben er heel tevreden over. En nog veel minder duur dan de AH ook!

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 09:40

ik heb hier keus uit de Lidl, de C1000, de AH en Nettorama. Ik vind de C1000 echt een rotwinkel hoor, hier zijn ze niet echt klantbewiust en hebben een heel klein assortiment van spullen (die ik moet hebben dan) En ik vind hun brood niet lekker en vers spul laat ook vaak te wensen over. ook hun prijzen vind ik qua goedkoop reuze meevallen dan ga ik toch veel liever naar de appie toe.
De Lidl hebben we pas een week of twee. Vind het een redelijke winkel waar ik tegenwoordig gaarnaaltjes an zalm koop. Ik vermijd daar alle verasartikelen. de personaaal daar vind ik ook niet erg goed. dus daar ga ik echt alleen 'ff snel door' en dan ben ik weer weg.
De Nettorama vind ik een heel fijn winkel. goede personaal, goed vlees en een fijn versafdeling. die staat alleen wat verder weg en heeft ook niet alles in zijn assortiment dus ga ik daar 1x in de maand groot boodschappen doen om in te slaan.
Dat houdt de AH over. Hier in de buurt hebben we 2 AHs. ik ga altijd naar de AH in aalst. Zijn heel erg Klantvriendelijk en heeft een supergroot assortiment voor een klein dorpje zoals wij. Kan daar ook altijd alles vinden. vooral de kaas moet ik daar halen- Zaanlander Pikant en extra pikant hé daar ben ik helemaal gek op. voordat ik die ontdekt luste ik helemaal geen kaas. Zaanlander heeft echt volle smaak en minder zout dus echt lekker Vork. De prijzen zijn wat duurder idd als in andere winkels maar je hebt er een hele goede kwaliteit en prima service. en de versgoed ziet er altijd goed uit. Trouwens sinds de euro's heeft AH de minste prijstijging gehad. dus ik stem op:AH.

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 10:53

Ik bij de Aldi en de Dirk vd Broek.
AH kom ik niet meer, veel te duur allemaal. Bij de Aldi heb je 2 volle zakken voor 20 euro, bij de AH een handje vol Lips are sealed

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 14:44

Heeeej! De Deen staat er niet bij!