boktaward

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 17:42

Kim, je bent me voor... Ik heb de hele middag zitten denken wie ik een award zou geven. Had me voorgenomen om half 6 te beslissen (tijd om naar huis te gaan), maar ik ben er uit. Natuurlijk zijn er mensen met wie ik bijvoorbeeld veel persoonlijk contact heb buiten het forum om. Sommige mensen spreek ik veel via icq (soms tot diep in de nacht), met anderen heb ik weer intensief contact via PB's en natuurlijk mag Prisca in het rijtje niet ontbreken, want door haar heb ik nu weer een lief paardje. Maar dat neemt niet weg dat ik jullie allemaal - en ieder om z'n eigen redenen - erg lief vind. Het feit alleen al dat we hier zo'n hechte groep vormen, net als wat jij zegt: dat het meteen opvalt als iemand wat minder vaak komt of een tijdje weg is...

Het zit in mijn karakter dat ik niet kan kiezen, maar ik heb deze keer besloten dat ik het bewust niet doe. Bokt-award voor alle Bokkers! Party!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 19:57

Ik heb zoveel nominaties dat ik ze nieteens weet op te noemen.

Degene die er van mij een krijgen weten zelf donders goed dat ik hun bedoel. (hmm, vage zin Verward )

Knuf Mayo

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:28

Ik heb zoveel namen in mijn hoofd.... zou niet weten waar te beginnen. Jullie verdienen allemaal een nominatie.
Bleek wel weer: ik was depri toen ik Pie kwijt was en als ik dan aan jullie begin te typen doemt er ineens toch een voordeeltje op in mijn hoofd of iets wat me vrolijk maakt.
Daarna al die lieve reacties, niet te geloven dat ik zo beroemd ben eigenlijk, iedereen scheen mijn situatie gevolgd te hebben... *LOL* !
Om nog maar niet te spreken van de advertentie die ik gezet heb hier, daar kwamen meteen reacties met "aanbevelingen" op!! Nog even en ze denken dat ik Ankie onder code-naam ben Haha! .
Verder die reacties wat betreft onze adoptieplannen: iedereen die me opbeurt en zegt dat het goedkomt... Ik ben zo dankbaar dat jullie allemaal stuk voor stuk poepluiers mogen komen verschonen zodra het kind er is Vingers aflikken *LOL* !!
Maar goed, veel mensen hier gun ik een boktaward. Maar hen niet alleen. Ik gun Peter ook een award omdat we kabel hebben en ik dus veel kan bokken Party!! Party!! Party!! !

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:36

tja, als we ook boktawards gaan uitdelen aan degenen die het bokken voor de bokkers mogelijkmaken, zijn we helemaal nog wel even bezig. Maar ik denk dat degene die een award verdienen inmiddels wel enkele keren zijn opgenoemd, kan er weinig meer aan toevoegen!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:40

Volgens mij hè, moeten we toch 1 iemand uitkiezen, anders heeft het mi niet zoveel nut meer.
Verder ben ik het (voor de verandering) eens met het lijstje van Lov!!
Op zich is het idee goed!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 21:30

goed idee!
Ik denk dat er idd een heleboel bokkers zijn die de award verdienen. Er zijn gewoon veel mensen die bokt draaiende houden. Bart natuurlijk technisch (zou niet weten hoe het allemaal werkt) en de rest voor de verhalen ed...
Er zijn een aantal mensen die het moeilijk (gehad) hebben en die hebben we er toch mooi weer met z'n allen op gewerkt of niet dan?
Het probleem is dat als je namen gaat noemen, dat je er altijd 1 vergeet. Dus, ik noem er verder geen meer...
GROUP HUG!!!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 21:37

Laui, nou moet ik direct aan de teletubbies denken...kus-je!!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 21:45

ohoh, ik voel een hele rare vrolijke bui opkomen met heel veel onzin *duikt onder haar bureau en plakt veel plakband op haar mond*
OHOH.... *bindt ook haar vingers vast zodat ze niet kan tiepen*

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 22:05

HIer ook een hele lange lijst.

* Bart en Heike omdat ze het forum opgezet hebben.
* Desiree, Jippie, Lovley, Zep, Nimber omdat ze zullke goede tips geven.
* Dorine en Ten en ook nog Sanderijn omdat ze altijd klaar voor iemand staan.
* De gekke berichtenplaatsers op het onzin forum omdat ik helemaal dubbel om hen kan liggen.
* Maaike en Marjolein om hun leuke berichten.
* Sonja, en ik weet echt niet waarom. ze heeft gewoon leuke, goede dingen.
* Iedereen die reageerd als er iets gebeurd is.
* Alle leuke mensen die leuke berichtjes neerplanten.
* Lonneke door Lucky.
En nog heel veel andere mensen. Maar ik vergeet de helft.
dus eigenlijk <b> iedereeen </b>

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 22:13

Ik vind dat de meeste hier een award verdienen: Ze houden Bokt draaiend, de meeste zijn lief, veel leven mee, veel geven goede tips, veel plaatsen gewoon leuke berichtjes, veel kunnen goed vertellen, dus bij deze; De mensen die vaak op Bokt komen en veel leuke, lieve, schattige en andere berichtjes plaatsen krijgen van mij een award!!! Lovers

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 10:18

de beredenering voor sommige nominaties ontgaat me totaal (zo ook voor mijn eigen nominatie).
Bepaalde personen omdat ze het zo moeilijk hebben gehad, ivm verlies paard o.i.d. Er zijn er meer die een paard tijdens de bokt periode verloren hebben, maar die staan er niet bij.
Mijn nominatie, omdat ik zo vreselijk enthousiast ben??? Voor mijn recht voor mijn raap antwoorden? Verward Verward Verward
Er zijn zo'n 500 mensen die bokt draaiende houden, dus jah.....

Kitty

Berichten: 7698
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-01 11:03

Ik ben het er inderdaad mee eens dat eigenlijk iedereen de bokt-award verdient!
Bokker van de maand is inderdaad ook een goed idee. Gewoon om iemand bij te staan als hij/zij down is of om iemand eens in het zonnetje te zetten.
De bokt-award van juni gaat dan volgens mij toch uit naar Heike omdat zij het (samen met Bart) mogelijk heeft gemaakt voor ons om ons ei kwijt te kunnen...

Heb de komende tijd nog geen internet en zit nu op het werk, dus kan ik nog even geen award in elkaar knutselen.. Andere vrijwilligers?